Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Met voorselecties bestgaand 2e (achter de keur-hengst) en in de finale 5e. Was het niet eens met die uitslag, paarden die gister in de top 3 liepen eindigden nu onderaan. En heb paarden die nu hoog stonden zien lopen en dat waren absoluut niet de beste. Maar goed..
Kwamen vrijdagochtend om 5:30 aan en hebben een half uur gebeld/gezocht/weer gebeld voordat we het terrein op konden, alle hekken waren n.l. nog dicht! Eindelijk het terrein op, parkeerplekje gevonden en op zoek naar onze stal. Conclusie; die was er niet! Hoop mensen gevraagd of ze wat wisten, alle boxen bij langs gelopen. Uiteindelijk iemand van het secretariaat uit bed gebeld ("Weten jullie wel hoe vroeg het is..?")
en werd verteld dat we maar tot 7:00 moesten wachten, dan was er misschien wel iemand. Al met al toch een stal gekregen die bij toeval leeg was (dubbelboeking) in de haflinger hal, maar wat een gedoe!

die er keihard afgevallen was (ze schrok van trekpaarden voor de kar)
Yvank_ schreef:Gefeliciteerd allemaal
Hier super tevreden! Hofdame is kampioen merrie met afstammelingen geworden!
Dressuur ging bagger schaamde me rot , ze gingen net de ring naast mij opruimen toen ik was dus kreeg dr al nergens meer normaal langs
Met bestgaand was ik degene zoals mensen misschien wel gehoord hebbendie er keihard afgevallen was (ze schrok van trekpaarden voor de kar)
Maar toch weer verder gereden en geplaats voor de finale waarin we 9e van Nederland geworden zijn!!

, ik reed ook mee met de finale bestgaand was degene met de bruine outfit

Heb even heerlijk het klokje rond geslapen!!
Weinig slaap gehad 
dat kunnen we gewoon niet!
volgensmij reed ik bij jou in de groep bestgaand