Fiebie schreef:Voor degenen die weten wanneer ze gaan...
Graag naam paard en datum keuring, dan kan ik die in het overzicht plaatsen
Arabelle (ster IBOP v. Scandic x Samber x Octaaf) - 20 juli CK Drenthe
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fiebie schreef:Bloem10 schreef:off topic:
Waarschijnlijk niet meer. Ben nu 10 maanden aan het tobben... behandeling zus, behandeling zo.... is voorlopig over!
In de sport zal ze nooit meer kunnen lopen, althans niet op het huidige niveau, hopelijk kan ik dr over 3 jaar weer oppakken voor een buitenritje... merrie is nog maar 11 jaar en wil zo graag!
Dus dit is een tijdelijke oplossing, zodat ze toch het gevoel krijgt dat ze niet nutteloos is.
![]()
Toevallig al eens een bezoekje gebracht aan Erik Laarakker? Weet niet hoe je daar in staat. Maar er zweren een hoop mensen bij.
Een echte aanrader kan ik je zeggen. Voor beide issues...

ET78 schreef:Goh wat zijn we al met veel! Misschien heb ik er ergens overheen gelezen, maar mag je een merrie meerdere jaren achter elkaar aanbieden als ze niet gelijk ster wordt?
Ik twijfel nu toch weer of ik dit jaar al moet gaan of toch nog een jaartje moet wachten. We zijn pas net weer begonnen met de training en in april opgeven is best snel. Ik wil haar ook liever niet wegbrengen om klaar te maken, maar vind het ook lastig om het zelf te doen. Wat een dillemma's...........

ET78 schreef:Goh wat zijn we al met veel! Misschien heb ik er ergens overheen gelezen, maar mag je een merrie meerdere jaren achter elkaar aanbieden als ze niet gelijk ster wordt?
Ik twijfel nu toch weer of ik dit jaar al moet gaan of toch nog een jaartje moet wachten. We zijn pas net weer begonnen met de training en in april opgeven is best snel. Ik wil haar ook liever niet wegbrengen om klaar te maken, maar vind het ook lastig om het zelf te doen. Wat een dillemma's...........