Ik laat me verrassen volgende week, ben benieuwd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:dit is de uitslag van de 2de bezichtiging.
http://www.nrps.nl/uitslagen/2010/uitslag04-050110.pdf
Weer bitter weinig dressuurbloed door zo te zien. Wel hebben ze massaal ponyhengsten met vreemd bloed doorgelaten. Ze zitten blijkbaar erg hoog wat betreft de pony's.
Adriana schreef:petraaken schreef:dit is de uitslag van de 2de bezichtiging.
http://www.nrps.nl/uitslagen/2010/uitslag04-050110.pdf
Weer bitter weinig dressuurbloed door zo te zien. Wel hebben ze massaal ponyhengsten met vreemd bloed doorgelaten. Ze zitten blijkbaar erg hoog wat betreft de pony's.
Zit bij die rijpaardhengsten ook een Canto x Landgraf I?

zou ik echt heel erg leuk vinden ! petraaken schreef:volgens mij wordt daar nog aan gesleuteld aan dat programma. Ik zie dat de 3de bezichtigings hengsten een keertje om 9u en iets na 12u aan de hand in de baan komen.

Sunrise19 schreef:Ik ga ook met mn poownieZou hem eerst rijden, maar ik kreeg mezelf niet klaargestoomt dus doe hem nu aan de hand.
Ik wil proberen 's ochtends Kijony te zien, das een kleinzoon van mijn pony
En kan ook eindelijk Star van Vreeburch zienben benieuwd hoe hij is
Meid dat is toch niet erg als er een iets niet lukt. Iedereen snapt best dat je op zo'n dag onder spanning staat (behalve de echt profs natuurlijk, voor hen is dat ontspanning denk ik
)
petraaken schreef:normaal is er geen vrijspringen meer bij. Enkel aan de hand in stand, stap en draf en misschien vrij bewegen (al wordt dat vaak een paar rondjes crossen). de 4 jarige en oudere hengsten komen ook nog een keer in de baan onder het zadel dressuurmatig en voor de springhengsten een lijntje of minie parcourtje springen.
Ik snap alleen niet waarom ze 3x in de baan moeten verschijnen. Ik zie de meerwaarde er niet van.

_Hedwig_ schreef:petraaken schreef:volgens mij wordt daar nog aan gesleuteld aan dat programma. Ik zie dat de 3de bezichtigings hengsten een keertje om 9u en iets na 12u aan de hand in de baan komen.
Mijn schoonvader heeft het NRPS gebeld, ze komen 3 keer de baan in en pas na/tijdens de 3e keer is het ja of nee. Tenminste, zo is het aan mij door verteld.