Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
weule schreef:beide oscars hoorden bij de beste 3 paarden van vandaag, mijn inziens, maar ik vond die uit macbeth net even wat beter.....
accommodatie viel me niet mee...
gehorig en onrustig, geluid en licht niet in orde en gruwelijk duur daar in dat restaurant!
MargreetB schreef:weule schreef:beide oscars hoorden bij de beste 3 paarden van vandaag, mijn inziens, maar ik vond die uit macbeth net even wat beter.....
accommodatie viel me niet mee...
gehorig en onrustig, geluid en licht niet in orde en gruwelijk duur daar in dat restaurant!
En wie vond jij dan de derde in de top drie?
Restaurant ben ik niet geweest, maar TWEE EURO'S voor een bekertje thee (of koffie) is best prijzig. 't Is dat ik het koud had...
MargreetB schreef:MissHIS schreef:14 door uit 36. Opvallendste hengsten Oscar x Corleone (uit Macbeth) en Painted Black x Crosby.![]()
Persoonlijk zie ik de Oscar x Flemmingh liever dan die uit Macbeth.
En de Gribaldi x Houston overtuigde ook wel!
Galupy schreef:Was de bonte oscar er niet bij? Iemand die gezien?
Citaat:Accommodatie was vreselijk en professionaliteit was ver te zoeken; rumoerig, klein, donker, slecht verlicht ( bij het straatje liepen de paarden een donker gat in). Kleine tribune, koud, slecht geluid, verlichting ging constant uit (stoppen sloegen door). Twee groepen moeten kijken waarbij de verlichting boven de lange zijde uit was. Kortom uitermate teleurstellend.
weule schreef:dat goede achterbeen van die bonte vond ik nogal tegenvallen hoor, in galop tamelijk recht en weinig ondergebracht...in draf ook niet denderend. had idd een erg hellende croupe en wat tamelijk beknopt.
essiesilly schreef:@ listiglistje (ff kijken of ik je naam goed schrijf)
heb je v. norel ook over een uphill x goodtimes horen praten?? ik wil nl heeel graag weten hoe die het gaat doen (is van m n werk uit een merrie die ik gereden heb) maar ik kan helaas volgende week niet naar assenben er zaterdags wel in deurne dus dan neem ik m n pen en papier mee
marianna schreef:Heeft er ook iemand foto's van de Gribaldi x Houston? Daar was ik wel benieuwd naar.