van je gepikt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? Het lijkt bijna of ze erop uitgekozen worden: zo donker mogelijk met zo min mogelijk wit... Anoukie schreef:Ben ik dan de enige die denkt: goh, nóg meer donkerbruine? Het lijkt bijna of ze erop uitgekozen worden: zo donker mogelijk met zo min mogelijk wit...
. Nee serieus, ik weet ook wel dat vos commercieel gezien niet de beste kleur is (of bont
).
Hebben we er in elk geval weer een vos bij

.
. Ik hou ook wel van bont, als ze maar niet te veel wit hebben
. _San87_ schreef:Heeft iemand ook informatie over de springpaarden? Ik ben met name benieuwd naar de verrichtingen van Belmondro (Up to date x Cavalier).
Suzanne F. schreef:De United x Jazz valt mij behoorlijk tegen, kan me weinig bekoren, heeft alleen wel een fijn actief achterbeen.
De UB40 vind ik een fijn sportpaard maar ik snap dat ze hem niet genomen hebben. Hij is net niet electrisch en snel genoeg, blijft iets duwerig en het achterbeen komt wat na.
De Johnson vind ik ook niet veel aan eerlijk gezegd.
Florencio vind ik wel een fijn dier, ben benieuwd hoe die zich ontwikkeld, prachtig model in ieder geval.
De Uptown krijgt ook het voordeel van de twijfel, prachtig front en zelfhouding, veel tact maar achterbeen mag mooier aantreden.
sorry, ik probeer te leren..) Als ze de Johnson door laten en de Uptown ook (wat ik van de laatste overigens wel begrijp) dan zouden deze toch op zich nog best kunnen worden toegelaten. (Wat ik al eerder schreef: naar huis sturen kan altijd nog)janderegelaa schreef:Bordeaux zijn natuurlijke gangen zijn beslist niet wijd. Kijk hier maar: http://www.youtube.com/watch?v=wDvirBB2BtU