Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Je stond voor Roos in de ring.
Ik denk dat jullie wel geluk hebben op de premiekeuring met commentaar Ciska; dit zie je lang niet overal! Leuk om je weer even te hebben gesproken. Ik was vast wat afwezig, maar ik stikte even van de zenuwen, hahaha. Wendy ook leuk jou ook gezien te hebben. En Femke, dankzij jouw hulp 's middags kon ik het allemaal redden! Thank you!
). Achteraf een paar schoonheidsfoutjes in de catalogus en wat kleine dingetjes. Enige rotte was de enorme regenval vrijdagavond, waardoor de baan zeker 's ochtend behoorlijk zwoegen werd. Er verloor er zelfs eentje haar schoen in de drab; die is op haar sok verder gerend!
Niet fijn, zeker niet omdat 's ochtends juist de jeugd moest. Was eigenlijk te zwaar. 's Middags na een sleepbeurt ging het gelukkig beter. En mijn pony's hebben het knap gedaan. Er liep een 5-jarige met in elk geval 2 eerste premies bij ons; had totally verwacht in elk geval DAAR achter te staan. Maar nee; Wonder mocht voorop rondstappen en Valerie gelijk daar achteraan! Ben echt TE blij. Gewoon rubriekswinnaar! Voor sommigen niets bijzonders, maar voor mij voor het eerst dat ik op kop stond, dus voor mij lekker wél bijzonder
. Wonder mocht nog door voor het middenmaat-kampioenschap, maar daar stond een supermooie driejarige. Dat was een stap te veel, haha. Maar ik ben helemaal trots op mijn merries! 
) is het maar heel eventjes heet geweest. Tot 1 uur ofzo heb ik echt nog in een trui gelopen, een tijd in een t-shirt, en DAT was maar eventjes te heet... dus al met al mogen we echt niet klagen nee. Hoe ging het laden met Bam terug? 
.