Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
we zullen het weer eens proberen om wat fotos tijdens het rijden te maken , maar ben maar alleen , dan is het zo lastig...
ik ben begonnen met onderhandelingen betrefd een nieuwe stal en het ziet er goed uit , als het doorgaat zou ik graag een bokt.meet willen houden bij ons kunnen jullie allemaal zelf voor reclamo zijn box komen kwijlen
ik hou jullie op de hoogte
), omdat het zo'n schat was! Maar wanneer het niet klikt tussen trainer en paard.. Daarvoor kwam natuurlijk ook een geweldig paard terug! Ben helemaal gek van hem! Kan zoiets gewoon niet geloven! Nou ja, valt gewoon niks aan te veranderen. We zullen zien hoe het met mijn kanjer gaat! Ik wens hem en het andere paard natuurlijk veel sterkte!
Hoop de sterke beer op een foto te zien?! Misschien vind ik nog een foto binnenkort van hem, en kunnen jullie mee genieten hoe deze kerel er uit ziet, in super conditie!
even een kleine update:
stal_kuiper schreef:even een kleine update:
reclamo is wat kieskeuriger en bepaald zelf wel wie zijn baasje word , en gelukkig heeft ie mij gekozen ,
ook is ie xtra voorzichtig met mijn dochtertje van net 7 die hem gewoon rijd! vandaag wegens drukte in de bak maar even ik liep voor de zekerheid binnen grijplengte want er waren ook behoorlijk wat merries in de bak , maar gewoon showen en keurig in de krul met die kleine erop
ik apetrots natuurlijk haha