Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zaranka schreef:

).
, daar had zo'n beetje de hele generatie gelderse hengsten bijgepast.caroline78 schreef:cavalier x beaujolais x ulster (leva stam). 6 jaar L2 startger en Lspr. res kamp vrijsp als 4 jarige vh noorden.
Het wordt mij echter afgeraden vanwege haar leeftijd en omdat zij met 1 voetje een klein beetje frans staat. Valt niet echt op.
Marijkeeee schreef:Idd voor sommige 3 jarige is het te vroeg, vind bij die van ons dat ze ook nog wel erg jeugdig is maar daarnaast wel krachtig en ja we hebben nog de tijd tot juni om haar op te geven
altijd afwachten hoe ze zich ontwikkelen
,vind het knap dat jij denkt dat ik daarop mijn mening baseer.Het paard van Varanka ziet eruit als een paard met veel kracht en een goede motor van achter.En inderdaad een mooi front daar baseer ik mijn mening op.Ik vind jouw Flemmingh luxer dan die van Varanka qua bouw,maar ook wel een mooi type. UniFlap schreef:Dames mag ik nog wat vragen?
09-5-2009 Adviesdag Paarden te Woubrugge
Dit staat in de agenda van het kwpn; wordt er dan advies gegeven over het naar de keuring toegaan etc?
Ik heb een hengst mei 2006 , B tje waarmee ik wel een en ander wil gaan doen , maar ben nu ook nog niet zo thuis in het KWPN, zat met mijn vorige merrie bij het NRPS waar ik sport etc gehaald had, maar heb wel de indruk dat het KWPN meer mogelijkheden geeft. Lees ook zaken als vrijspringen voor een beoordeling op de keuring ?? dit had het NRPS niet, (wel als wedstrijdje maar dat stelde weinig voor).
, daar is de mijne niet grootramig gegoeg voor om als stamvader te gaan dienen)