Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pascha schreef:In de column van D.W. Rosie in het sportpaard, gaat D. nog even in op het eruit zetten van de Karandasj x Madison. Dat ervaren paardenmensen als kleine jongetjes de ring uit worden gezet. Hoe de jury dat lef kan hebben.
weule schreef:ik vind trouwens ook dat de afstand wel wat ruimer mag, want je zag ze wel heel vaak omhoog springen, en weer naar beneden komen. ik miste wel een beetje rek, zodat je later als ruiter niet in de landing voorover van je paard stuiterd.
misschien juist 'proberen' beter te laten springen? ik weet het niet, maar erger me al jaren aan hem. behalve als commentaar bij de dressuur, dat ziet ie weer geweldig goed!
zeanine schreef:Ik moet zeggen dat ik de kritiek een beetje overdreven vindt. Er waren ook een aantal bij die dankzij de extra tik niet in de oxer klapten. Hij mag dan meer een dressuurman zijn dan een springman, maar hij heeft echt wel verstand van een paard en volgens mij is de jury ook tevreden over hem.
wonderboy schreef:foto's?had het zelf iets te druk om zelf foto's te maken. Dus dach misschien heeft er wel iemand een foto van Zuidenwind gemaakt..
weule schreef:edit: offtopic: weet iemand waar rousseau op het moment zelf is? kan op de site van hilltop niets vinden namelijk. En op welk station in Nederland is diepvries van hem verkrijgbaar, of informatie hierover?
Cute schreef:Je hoeft niet te vliegen, naar Nederwetten rijden is genoeg.
weule schreef:@ zeanine: volgens jou is de jury tevreden over hem, hoe kom je daarbij?
Ik heb namelijk in elk geval van iemand die dichtbij het vuur zit (functie binnen bestuur kwpn en in de regio en ik dacht zelfs adviseur van de commissie, of in elk geval was hij dat) wel iets anders begrepen.
Ik erger mij persoonlijk al jaren aan zijn gedrag in de kooi bij de springhengsten. bij de dressuur hoor je mij niet over hem, en helemaal niet in zijn commentaar, dat is werkelijk een verrijking. Maar laat dat springena alstjeblieft door een ander begeleiden.
(of zou hij hebben willen bewijzen dan 7.20 tekort was? door ze lekker voorwaarts te slaan? want stel dat dan de afstand richting de 8 meter gaat, dan moet hij ze zweep stil houden)
eilander schreef:En is het niet algemeen bekend dat GJH en AH vriendjes zijn???