Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjolein88 schreef:Citaat:
Gaan er hier nog mensen merrie/ merries dekken dit jaar? Of hebben al gedekt? Ben ook benieuwd welke hengsten het worden.
Jaaa ik had hierboven al mijn 1e 2 drachtige combinaties geplaatst, maar ik weet niet of de plaatjes het wel doen, want niemand (heeft) reageert
marjolein88 schreef:Citaat:
Gaan er hier nog mensen merrie/ merries dekken dit jaar? Of hebben al gedekt? Ben ook benieuwd welke hengsten het worden.
Jaaa ik had hierboven al mijn 1e 2 drachtige combinaties geplaatst, maar ik weet niet of de plaatjes het wel doen, want niemand (heeft) reageert
mooie combinaties heb je gemaakt, erg benieuwd! 

Ik wil zo graag mijn drie generaties hebben lopen haha en de Duitser lijkt me ook tof om een veulentje uit te fokken tegen die tijd.
) alleen gejat. Zij worden gedekt door Chestnuts Stepping Stone.

xsurfdiary schreef:Karina en Geron doen het super. Geron groeit super door en is echt een mooi veulen. Staat tevens te koop.
Zaterdag nog een nieuwe pony opgehaald. Een C pony van O'Soloution. Echt de perfecte kinderpony, te braaf. Komt ook te koop deze zomer.