0ojannekeo0 schreef:Welke merrie had je bij Rambobo?
Rhea, je hebt een mooie merrie, kan je trots op zijn! Heb net in mijn boekje gekeken, en als een van de weinige stond er geen commentaar bij!
De Jazz x Havidoff ....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
poesnoes schreef:Zo ik ben net terug van de keuring in wijdenes. Beau is opgenomen in het stambook had ook geen ster verwacht. Ze sprong wel boven verwachting. Ze had 65 punten voor het extrieur. Ze mag wat meer uitstraling erin hebben en ze moet meer gespiert zijn. Haar rug is ook iets week. Voor het springen had ze 70 punten. Stap 65, draf 75 galop 70, Vermogen 70, techniek 65 en reflexen 75. Ze is gemeten op 1.70 mooie maat.
Ik ben heel blij met deze punten. Volgende week wordt ze zadelmak gemaakt en ik ga lekker trainen met haar en denk dat ik haar over 1 of 2 jaar nog een keer aanbied als ze meer getraint is enzo..
0ojannekeo0 schreef:Rambobo schreef:het veulen vand e Jazz x Havidoff merrie is een Sir Oldenburg,
het veulen mist idd het een en ander en heeft meer de bouw en beweging van een springer dan van een dresuurpaard hahah
Deze merrie word dit jaar gedekt met Tuschinski
Waarom heb je hem dan mee laten doen als ik vragen mag?

0ojannekeo0 schreef:breng je haar zelf voor? Anders een teken afspreken met de opjager en degene die je paard vast heeft, voor meer of minder opjagen.
).sarabande schreef:Harstikke bedankt voor alle felicitaties, ik schoot even vol toen het oranje lint eraangehangen werd.
En degenen die al langer op bokt zitten en weten wat de merrie allemaal mee heeft gemaakt zullen dat begrijpen.Lekker een hoop vers gemaaid gras, vlechtjes eruit gehaald en nu ligt ze (nadat we samen uren in de file gestaan hebben) languit in haar box en ga ik het vieren

Rambobo schreef:het veulen vand e Jazz x Havidoff merrie is een Sir Oldenburg,
het veulen mist idd het een en ander en heeft meer de bouw en beweging van een springer dan van een dresuurpaard hahah
Deze merrie word dit jaar gedekt met Tuschinski
0ojannekeo0 schreef:Rambobo schreef:k zit net de fotos terug te bekijken van de merrie tijdens de keuring, hahaha ik lach me rot!
Ze wilde duidelijk echt niet lopen
Het zag er inderdaad niet echt uit zoals het hoort!![]()
Volgende keer meer oefenen of iemand vragen die haar voorbrengt lijkt me slim in dit geval.