Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ceasario schreef:besita schreef:Mechelen begon ooit met de slogan " voor boer en liefhebber .." terwijl het haast een elite evenement geworden is
Daar zitten toch ook wel "nieuwe" rijken tussen.
bambi76 schreef:Wat vonden jullie van de Uphill x Cabochon x Saros xx?
CGJ12 schreef:Volgens Edward loopt ie altijd zo.
Het zijn zijn woorden.
daniella74 schreef:Heeft iemand de Karandasj x Madison van Greve zien springen en was het echt terecht dat de hengst de kooi uit moest?
Aimee schreef:Heeft er dan niemand de Elegant gezien?
Leonora schreef:ja, uitgebreid bekeken.
Was voor mij de eerste keer.
Qua maat en formaat scoorde hij ruim voldoende,
maar bovenbouw en beweging was niet goed genoeg,
dus terecht afgeserveerd.
Pipo schreef:Sorry MrA, hier iemand die altijd al positief is geweest over Scandic.
daniella74 schreef:Heeft iemand de Karandasj x Madison van Greve zien springen en was het echt terecht dat de hengst de kooi uit moest?
eilander schreef:daniella74 schreef:Heeft iemand de Karandasj x Madison van Greve zien springen en was het echt terecht dat de hengst de kooi uit moest?
Ja ,was er mee eens!
Alleen een aantal jaren terug sprong Ustinov net zo en die werd kampioen!!
Even wat anders ik heb me werkelijk groen en geel zitten ergeren aan een zekere aanjager tijdens het springen(ik zal geen namen noemen).
Hij wist constant de paarden bij de tweede sprong dicht te lopen en ze op het verkeerde moment en meestal onnodig een lel met de zweep te verkopen.
Wat een waardeloze uit de....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nou niemand die die kerel eens even aanpakt?
eilander schreef:Die man wist ze gewoon zo bang te maken dat het af en toe weinig meer met springen te doen had.
Ik heb er geen goed woord voor over.
anneliesdj schreef:Ik vond juist dat de 'kooimensen' het heel goed en proffesioneel deden. Heel rustig en vaak net op het goede moment even de zweep omhoog.
eilander schreef:daniella74 schreef:Heeft iemand de Karandasj x Madison van Greve zien springen en was het echt terecht dat de hengst de kooi uit moest?
Ja ,was er mee eens!
Alleen een aantal jaren terug sprong Ustinov net zo en die werd kampioen!!
Even wat anders ik heb me werkelijk groen en geel zitten ergeren aan een zekere aanjager tijdens het springen(ik zal geen namen noemen).
Hij wist constant de paarden bij de tweede sprong dicht te lopen en ze op het verkeerde moment en meestal onnodig een lel met de zweep te verkopen.
Wat een waardeloze uit de....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nou niemand die die kerel eens even aanpakt?