Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op een ingedeukt ego en wat spierpijn na, heb ik er niets aan overgehouden. Maar voorlopig moet vriendlief hem maar even vasthouden tijdens het opstijgen

Moratoetje schreef:Zo die is behoorlijk rond astrea![]()
Gisteren ben ik van mijn jonge paard afgevallen, hij is behoorlijk stout op het moment. Ik zat er amper op, kreeg ik een hele boksessie. Helaas verloor ik mijn evenwicht, dus boem daar lag ikOp een ingedeukt ego en wat spierpijn na, heb ik er niets aan overgehouden. Maar voorlopig moet vriendlief hem maar even vasthouden tijdens het opstijgen

Wel heel tof om ze straks dichtbij te kunnen bewonderen.
marjolein88 schreef:Quir bedankt voor je leuke reactie op mijn berichtje!
En idd vanaf april is het prokken al mogelijk, heb het bij de onze ook in april laten doen. Hengstje is 2 en de merrie 3.
Wel jammer dat het in Zweden nog niet allemaal even fijn en makkelijk gaat kwa pony fokkerij. Wel goed dat jij daar verandering in kan maken!
Astrea; gefeliciteerd met het veulen, flinke al.
)... maar ik weet van niets, want ik ben nog nooit in Nederland geweest.
absque_dubio schreef:Quir leuk snoetje heeft hij.
Interessant om te lezen hoe het in Zweden gaat, dan begrijp ik je keus helemaal! Laat je ze dan ook in NL klaarmaken? Of doe je dat zelf en een week voor de CHK naar NL? Is dacht ik wel een pittig stukje rijden.Wel heel tof om ze straks dichtbij te kunnen bewonderen.
LDRD schreef:Knapperds daar in Zweden bij jou Quir!
Ben benieuwd naar jouw hengstjes, leuk om ze te zijner tijd hier in NL eens te kunnen bewonderen.