Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akires1 schreef:[***] schreef:Ik zie er wel wat aan
Maar dat is iets waar er legio mee goedgekeurd worden
En wat bij Friezen bijna standaard is?
anneM_Ajax schreef:Toontredend of frans is beide niet ok, maar tegenwoordig vindt je nergens nog een recht paard helaas.
Franklin loopt zo krom als een hoepel, is ggk en dekt veel. Veulens zijn ook niet bepaald recht. Zit er via Ampere en Rousseau flink in verankerd natuurlijk.
Wat dat betreft had deze dan van mij ook zeker het onderzoek mogen lopen.
Elisa2 schreef:Maar Franklin kan kennelijk overtuigen met de rest van zijn kwaliteiten en deze niet..wat ik me best kan voorstellen want hij doet erg simpel aan op het filmpje.
Timo schreef:Elisa2 schreef:Maar Franklin kan kennelijk overtuigen met de rest van zijn kwaliteiten en deze niet..wat ik me best kan voorstellen want hij doet erg simpel aan op het filmpje.
Simpel vind ik deze zeker niet hoor! Deze kan, vind ik, erg mooi sluiten en is een stuk completer dan Franklin. Gezien Franklin met een beetje geluk een 7,5 krijgt voor z'n stap, op een goede dag. Daarnaast heeft Ironman, in hoeverre ik het heb kunnen zien van beide paarden, een veel fijner karakter dan Franklin.
Timo schreef:Elisa2 schreef:Maar Franklin kan kennelijk overtuigen met de rest van zijn kwaliteiten en deze niet..wat ik me best kan voorstellen want hij doet erg simpel aan op het filmpje.
Simpel vind ik deze zeker niet hoor! Deze kan, vind ik, erg mooi sluiten en is een stuk completer dan Franklin. Gezien Franklin met een beetje geluk een 7,5 krijgt voor z'n stap, op een goede dag. Daarnaast heeft Ironman, in hoeverre ik het heb kunnen zien van beide paarden, een veel fijner karakter dan Franklin.