Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FloortjeM schreef:je kan in geen geval kijken waar je wil kijken, want je moet kijken waar de camera kijkt, je spreekt niemand en... en.......
FloortjeM schreef:Van een hengstenboer leerde ik dat je gewoon een grote pot thee of koffie mee moet nemen en je dan voor een dag installeren en je door niemand gek moet laten maken. Dat vond ik prima geslaagd, dus iedereen die bij de eerstvolgende gelegenheid een gek met een theekan ziet die duidelijk haar best doet zich door niemand gek te laten maken.... it'll be me again!
FloortjeM schreef:Van een hengstenboer leerde ik dat je gewoon een grote pot thee of koffie mee moet nemen en je dan voor een dag installeren en je door niemand gek moet laten maken. Dat vond ik prima geslaagd, dus iedereen die bij de eerstvolgende gelegenheid een gek met een theekan ziet die duidelijk haar best doet zich door niemand gek te laten maken.... it'll be me again!
FloortjeM schreef:@misterA: ik schat je mening altijd hoog in, wat is jou van de hk dan in positieve danwel negatieve zin opgevallen?
Sjoert schreef:FloortjeM schreef:Van een hengstenboer leerde ik dat je gewoon een grote pot thee of koffie mee moet nemen en je dan voor een dag installeren en je door niemand gek moet laten maken. Dat vond ik prima geslaagd, dus iedereen die bij de eerstvolgende gelegenheid een gek met een theekan ziet die duidelijk haar best doet zich door niemand gek te laten maken.... it'll be me again!
Precies. Zo is het maar net.
Gezeur over eten etc. neem dan zelf wat mee. Het is standaard dat op evenementen alles duur is.
petraaken schreef:Dames en heren gaan we nu niet een beetje te ver offtopic? Het hier geen HK topic worden.
Sjoert schreef:Gezeur over eten etc. neem dan zelf wat mee. Het is standaard dat op evenementen alles duur is.
sarabande schreef:Volgens mij gaat dit nog steeds heel breed over de 2e en 3e bezichtiging
misterA schreef:(Wel eens op de nrps-hengstenkeuring geweest?![]()
![]()
).
CGJ12 schreef:sarabande schreef:Volgens mij gaat dit nog steeds heel breed over de 2e en 3e bezichtiging
Precies.
Zoiets begrijpen die Belgen niet........
Kajanus schreef:Die zijn waarschijnlijk ook minder zuinig als wij hollanders en maken zich niet druk om een duur vies vet hard patatje
sarabande schreef:misterA schreef:(Wel eens op de nrps-hengstenkeuring geweest?![]()
![]()
).
Ik denk dat deze opmerking verkeerd viel![]()
petraaken schreef:helemaal niet want ik moet het beamen dat het daar soms eeuwen duurt en dat ik soms inderdaad zozit. Voordeel is dan weer wel dat een flink stuk goedkoper is dan het KWPN.
modie schreef:
sarabande schreef:Iedereen lunchen???
besita schreef:Mechelen begon ooit met de slogan " voor boer en liefhebber .." terwijl het haast een elite evenement geworden is
sarabande schreef:Iedereen lunchen???