essiesilly schreef:hebben ze niks over t maaien gezegd?![]()
vind haar wel veel meer paard gewordendenk dat ik gewoon ibop zou doen, zo in de wei is ze ook nog fit zat dus mis op ander terrein ook nog? en als ze dan 2 x op beweging niet haalt zou dat erg zonde zijn
Nee over het maaien is niets gezegd tot mijn grote verbazing.
Maar goed Tuschinski zelf kan er ook wat van en die is goedgekeurd voor de dekdienst.
Ik zelf zit er niet zo mee dat ze het doet, maar kan wel begrijpen dat veel mensen er niet van gecharmeerd zijn.
Ik zeg ook altijd tegen alle mensen als ik aan het rijden ben:
Jongens niet te dicht bij de bakrand staan, want Diamant gooit zo zand in je ogen!

Ze is idd meer paard geworden, vorig jaar gemeten op 1.67m nu is mevrouw 1.70m
Maar gewoon in het gehele totaal plaatje is ze veel meer paard.
Als ik heel eerlijk ben gaat bij mij toch de voorkeur meer uit haar nog eens voor te stellen op de keuring, IBOP is niet zo mijn ding.
Dat ze fit is, dat is niet zo heel erg, maar ze moet niet over de top gaan.
En dat weide filmpje vertekend natuurlijk een hoop, het was nogal pokke weer vorige week en dit was de eerste dag dat moeder en zoon even naar buiten konden.
Maar zou ze het dit jaar niet halen, dat is dan heel jammer, ze word er voor mij niet minder om, ik heb er een fijn sportpaard aan.
We willen er toch voorlopig geen veulen meer uit fokken, mischien over een aantal jaren nog eens, eerst maar even zien wat dit veulen gaat doen.