Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daniella74 schreef:Ik miste trouwens de boekenstand van die oudere meneer, die heeft vaak interessante boeken mee maar zijn plekje zal wel ingepikt zijn door de mevrouw van de sjaals.
Pipo schreef:Arme Patrick
sarabande schreef:Hij ook niet geloof ik![]()
![]()
sarabande schreef:daniella74 schreef:Ik miste trouwens de boekenstand van die oudere meneer, die heeft vaak interessante boeken mee maar zijn plekje zal wel ingepikt zijn door de mevrouw van de sjaals.
Die stond er wel hoor, ergens in een hoekje
CGJ12 schreef:Mwoooaaahhh........
Volgens mij zijn de achterzijden redelijk gelijk.........
Pipo schreef:Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen
misterA schreef:Jemig, rij ik helemaal naar den Bosch om een hoevenkrabber te kopen......![]()
![]()
Aimee schreef:misterA schreef:Jemig, rij ik helemaal naar den Bosch om een hoevenkrabber te kopen......![]()
![]()
![]()
Jij had juist een sjaal nodig?
ceasario schreef:Pipo schreef:Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen
Dat is ook de beste plek om geconcenteerd die dieren te volgen
zonder pijn in je reet of rug te krijgen.
misterA schreef:Volgens mij waren er geen bedden dit jaar.![]()
![]()
postbodesiem schreef:[nou ALS filmloop 100% is dan is het geconcentreerd paardjes kijken, maar het is vaak genoeg geconcentreerd met een hoop ergernis........ maar wel een paar voordelen: heerlijk op de bak in plaats van op een harde kuipstoel, geen parkeerkosten en geen patat uit oud vet.
daniella74 schreef:misterA schreef:Jemig, rij ik helemaal naar den Bosch om een hoevenkrabber te kopen......![]()
![]()
Wat een flauwe reactie van iemand op uw leeftijd, ik had er vorig jaar eentje nodig. Ik zie niet wat uw probleem is.
postbodesiem schreef:[nou ALS filmloop 100% is dan is het geconcentreerd paardjes kijken, maar het is vaak genoeg geconcentreerd met een hoop ergernis........ maar wel een paar voordelen: heerlijk op de bak in plaats van op een harde kuipstoel, geen parkeerkosten en geen patat uit oud vet.
Pipo schreef:Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen
ceasario schreef:postbodesiem schreef:[nou ALS filmloop 100% is dan is het geconcentreerd paardjes kijken, maar het is vaak genoeg geconcentreerd met een hoop ergernis........ maar wel een paar voordelen: heerlijk op de bank in plaats van op een harde kuipstoel, geen parkeerkosten en geen patat uit oud vet.
En geen "KATER"..
Kajanus schreef:Kijk jij vanuit je bak naar Filmloop
sarabande schreef:Ik vind filmloop geen vervanging, je ziet de paarden lang niet zo goed en je wilt er ook bij zijn..
Aimee schreef:Volgend jaar gewoon thuis broodjes smeren en een kussen mee.... zodat je én alles goed kunt zien én fatsoenlijk kunt zitten en eten.
postbodesiem schreef:Aimee schreef:Volgend jaar gewoon thuis broodjes smeren en een kussen mee.... zodat je én alles goed kunt zien én fatsoenlijk kunt zitten en eten.
Ha ha hollanders ! Vergeet je thermoskan eigen gemaakte koffie niet
Kajanus schreef:De koffie had ik in de auto al opgedronken, je hebt nl niet zoveel beenruimte om je hele koelbox neer te zetten met al je etenswaar voor de hele dag