Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renske_W schreef:Gefeliciteerd Rhea!
Mooie merrie ook om te zien
Mag ik hier even vragen hoe het iedereen afgaat met vlechten?
Ik vlecht altijd met naald en draad, dus vlechten met stiekjes is voor mij een ramp...
Evenals de kleine vlechtjes, als ik kleine vlechten pak en die met stiekjes vast zet, dan ziet het er net uit alsof een manege kindje zijn/haar paard heeft gevlochten voor de onderlinge wedstrijd...
Iemand nog tips?

Sannah schreef:Rambobo schreef:Mijn merrie is ook geen VK geworden, ze liet zich totaal niet zien ...
ze had het drukker met het mooie groene gras eten dan met hetgeen wat ze hoorde te doen
Eigen schuld dus.

0ojannekeo0 schreef:Rhea, je hebt een mooie merrie, kan je trots op zijn! Heb net in mijn boekje gekeken, en als een van de weinige stond er geen commentaar bij!
" het is niet zo dat er niets over te zeggen valt maar ze beweegt zo gemakkelijk" zoiets zeiden ze...
Rhea schreef:0ojannekeo0 schreef:Rhea, je hebt een mooie merrie, kan je trots op zijn! Heb net in mijn boekje gekeken, en als een van de weinige stond er geen commentaar bij!
En dat betekent??![]()
De jury gaf datzelfde commentaar" het is niet zo dat er niets over te zeggen valt maar ze beweegt zo gemakkelijk" zoiets zeiden ze...

opmaak weer kwijt.