Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjappie schreef:Maar het meest shocking vond ik het ijs.
Pipo schreef:Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen
Sjappie schreef:Haha, CGJ12, die was ook erg mooi. Mooie binnenkomer was datVraag me echt af wie zo'n ding wil hebben!
Pipo schreef:Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen
Suzanne F. schreef:Zou de Rousseau x Flemmingh al ter dekking komen en waar zou dat zijn?
Sjappie schreef:Haha, ik dacht ik de enige was die dat vond. Afzetters! Maar het meest shocking vond ik het ijs.
"Zullen we na de patat een ijsje halen". "Ja lekker!". "Hoe duur is het eigenlijk, ik zie geen prijzen". "Ohw wacht, er besteld iemand wat, even horen wat het kost". Vrouw bestelde een hoorn met twee bolletjes. "Dat is dan €6...".
WATTT?? Dat zou dus voor twee ijsjes met twee bolletjes 12 euro zijn (is even aan het omrekenen)![]()
![]()
postbodesiem schreef:Hij is nog niet eens goedkeurd en jullie rennen er nu al achteraan?
(wel super dier trouwens)
modie schreef:United is op stal een heel lieve hengst, niet zuur, geen oren achteruit. Hebben hem verschillende keren op stal gezien.
Misschien toch de manier van rijden, tijdens het verrichtingsonderzoek liep hij stukker beter. Bekijk nog maar eens foto's van het verrichtingsonderzoek. Op sommige foto's wel oortjes naar voren.
Sjappie schreef:Haha, CGJ12, die was ook erg mooi. Mooie binnenkomer was datVraag me echt af wie zo'n ding wil hebben!
FloortjeM schreef:ik heb me wel vaker op grote concoursen afgevraagd wie er nou naar een paardenevenement gaat en dan denkt: heeeee, kijk een aan een jacuzzi, dát had ik nou net nodig, en die dan meteen koopt, maar ik dat dat dat mijn beperkte voorstellingsvermogen was. Jullie hebben daar dus ook last van?!
daniella74 schreef:Pipo schreef:Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen
Maar daar stoor ik mij ook aan op gewone concoursen; je kan het hele huis opnieuw inrichten en decoreren, een nieuwe auto uitkiezen, een nieuwe designer garderobe uitzoeken maar voor een nieuwe hoevenkrabber moet je je kleurendoof zoeken.
CGJ12 schreef:Volgens Edward loopt ie altijd zo.
Het zijn zijn woorden.
daniella74 schreef:Overigens zou ik ook niet blij worden van Edward op mijn rug.
Pipo schreef:Dat vind ik toch leuker dan de gewone wedstrijden waar je geen lekkere broodjes en slappe koffie krijgt