2e en 3e bezichtiging Den Bosch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 2e en 3e bezichtiging Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:45

Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:49

Sjappie schreef:
Maar het meest shocking vond ik het ijs.

Het meest shocking vond ik die aluminium oplegger op die pick-up truck.
Wat een gedrocht zeg.

Niet te manoeuvreren, en zit al vast voordat ie een grasspriet onder zijn assen voelt........
Wat een mislukking (Typisch iets voor een patserige dressuurstal waar niemand rijbewijs C blijkt te kunnen halen... Bloos! ).

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:50

Pipo schreef:
Als ik het zo lees wordt die hengstenkeuring steeds meer een Elite feestje en mag het gewone volk thuis voor de pc blijven hangen Haha!

Maar daar stoor ik mij ook aan op gewone concoursen; je kan het hele huis opnieuw inrichten en decoreren, een nieuwe auto uitkiezen, een nieuwe designer garderobe uitzoeken maar voor een nieuwe hoevenkrabber moet je je kleurendoof zoeken.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:50

Haha, CGJ12, die was ook erg mooi. Mooie binnenkomer was dat Haha! Vraag me echt af wie zo'n ding wil hebben!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:51

Sjappie schreef:
Haha, CGJ12, die was ook erg mooi. Mooie binnenkomer was dat Haha! Vraag me echt af wie zo'n ding wil hebben!

Genoeg mensen voor de heb en omdat ze er status aan ontlenen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:52

Pipo schreef:

Dat is al jaren aan de gang en wordt steeds verder doorgevoerd. KWPN en organisatie zijn volledig doof voor de protesten hierover met het gevolg dat alleen op de vrijdagavond de tribune vol was.

Het KWPN is er voor de handelaars en de hengstenhouders, niet voor de merriehouders, alhoewel dat wel in de statuten staat. Een paar jaar geleden wilde iemand een bond voor merriehouders oprichten om zo de belangen te verdedigen.
Toen zei het KWPN dat zij dat al zijn, en vervolgens negeren ze de behoeftes van de merriehouders, want die lopen toch niet weg.

Ik stel voor dat een paar van de hiervoor verantwoordelijken volgend jaar, zonder lunch, diner en parkeerbonnen, gewoon op de tribunes gaan zitten, wellicht dat ze dan wat leren.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:52

[/quote]
Je vergeet United.
Maar die zet zijn oren volgens mij bij geen enkele ruiter naar voren. Die is zo geboren.[/quote]

United is op stal een heel lieve hengst, niet zuur, geen oren achteruit. Hebben hem verschillende keren op stal gezien.
Misschien toch de manier van rijden, tijdens het verrichtingsonderzoek liep hij stukker beter. Bekijk nog maar eens foto's van het verrichtingsonderzoek. Op sommige foto's wel oortjes naar voren.

postbodesiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:54

Pipo schreef:

daar hebben ze filmloop voor uitgevonden Haha! (tevens een lekkere pizza van de brommerkoerier erbij voor 8 euro en het huisfeest is compleet)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:57

Jeetje ik krijg spontaan honger van jullie verhalen zo, mjammie....

Goh dekgeld Zhivago naar beneden?? Hm raar.

Zou de Rousseau x Flemmingh al ter dekking komen en waar zou dat zijn?

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:59

Suzanne F. schreef:
Zou de Rousseau x Flemmingh al ter dekking komen en waar zou dat zijn?

Daar was ik ook wel benieuwd naar Lachen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:02

Sjappie schreef:
Haha, ik dacht ik de enige was die dat vond. Afzetters! Maar het meest shocking vond ik het ijs.

"Zullen we na de patat een ijsje halen". "Ja lekker!". "Hoe duur is het eigenlijk, ik zie geen prijzen". "Ohw wacht, er besteld iemand wat, even horen wat het kost". Vrouw bestelde een hoorn met twee bolletjes. "Dat is dan €6...".

WATTT?? Dat zou dus voor twee ijsjes met twee bolletjes 12 euro zijn (is even aan het omrekenen) Gestoord Gestoord Gestoord

Heb twee keer ijs gehaald, en allebei de keren heb ik maar €1,50 per bolletje hoeven betalen Haha!
Gewoon lief lachen, dat helpt Duivel

postbodesiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:02

Hij is nog niet eens goedkeurd en jullie rennen er nu al achteraan?
(wel super dier trouwens)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:08

Tja kijk maar eens wat ze allemaal met de UTV hebben gedaan. Vroeger een fantastisch concours. Zo druk, dat je van de brandweer niet meer naar binnen mocht. Staan op de tribune en flink stampen om je favoriet aan te geven. Nu volledig uit elkaar getrokken en de grond in geholpen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:11

postbodesiem schreef:
Hij is nog niet eens goedkeurd en jullie rennen er nu al achteraan?
(wel super dier trouwens)

Dat zeg ik toch niet? Haha!

postbodesiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:18

nee....................... Knipoog

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:28

Wij hebben ook maar 1,50 per bolletje betaald.
Die ene patatkraam was duidelijk al te ruiken dat het vet oud was.
Vandaar denk ik dat het bij die ene patatkraam erg druk was.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:29

ik heb me wel vaker op grote concoursen afgevraagd wie er nou naar een paardenevenement gaat en dan denkt: heeeee, kijk een aan een jacuzzi, dát had ik nou net nodig, en die dan meteen koopt, maar ik dat dat dat mijn beperkte voorstellingsvermogen was. Jullie hebben daar dus ook last van?!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:37

modie schreef:
United is op stal een heel lieve hengst, niet zuur, geen oren achteruit. Hebben hem verschillende keren op stal gezien.
Misschien toch de manier van rijden, tijdens het verrichtingsonderzoek liep hij stukker beter. Bekijk nog maar eens foto's van het verrichtingsonderzoek. Op sommige foto's wel oortjes naar voren.

Volgens Edward loopt ie altijd zo.
Het zijn zijn woorden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:38

Sjappie schreef:

Rini van der Schaft.... Bloos!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:39

FloortjeM schreef:
ik heb me wel vaker op grote concoursen afgevraagd wie er nou naar een paardenevenement gaat en dan denkt: heeeee, kijk een aan een jacuzzi, dát had ik nou net nodig, en die dan meteen koopt, maar ik dat dat dat mijn beperkte voorstellingsvermogen was. Jullie hebben daar dus ook last van?!

Zie mijn bericht ergens hierboven.
Vorig jaar heeft Hippo Limburg uit de winkel voor mij speciaal 2 hoevenkrabbers met grote borstel laten meenemen naar IB als service omdat verder niemand die dingen meehad aangezien dat soort artikelen geen omzet genereren vergeleken met dure Anky kleding.

Overigens zou ik ook niet blij worden van Edward op mijn rug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:40

daniella74 schreef:
Pipo schreef:

Maar daar stoor ik mij ook aan op gewone concoursen; je kan het hele huis opnieuw inrichten en decoreren, een nieuwe auto uitkiezen, een nieuwe designer garderobe uitzoeken maar voor een nieuwe hoevenkrabber moet je je kleurendoof zoeken.

Dat vind ik toch leuker dan de gewone wedstrijden waar je geen lekkere broodjes en slappe koffie krijgt Bloos

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:40

CGJ12 schreef:
Volgens Edward loopt ie altijd zo.
Het zijn zijn woorden.

Hoe kan Edward nu zien hoe hij normaal loopt Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:41

daniella74 schreef:
Overigens zou ik ook niet blij worden van Edward op mijn rug.

Hij ook niet geloof ik Haha! Haha! Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:45

Pipo schreef:
Dat vind ik toch leuker dan de gewone wedstrijden waar je geen lekkere broodjes en slappe koffie krijgt Bloos

Ik lust geen koffie Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 11:48

Ik miste trouwens de boekenstand van die oudere meneer, die heeft vaak interessante boeken mee maar zijn plekje zal wel ingepikt zijn door de mevrouw van de sjaals.