Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het kan per dag verschillen lijkt wel
Hopelijk leert ze ervan.
. Zo'n iel nekje, lange smalle neus,ze moet nog veel meer bil krijgen.
ik denk dat ik geen hooi moet voeren in de winter als ze hun gras/kruiden niet op krijgen. 

niet eens gedragen, ze verdraagde ze niet. De lycra masker die ik besteld heb nu geeft ze helemaal niks om pfff. Typish. Nu zit ik hier met 2 cashel maskers

spoiler
Ik heb het hier al eerder gezegd geloof ik. Maar mijn 28 jarige merrie blijft ook altijd hoog scores. Ik heb mijn andere paard inmiddels hier ook al 7 jaar staan of 8. Maar die heeft dan nix en die van 28 scoort dan wel 500/800. Verder is ze wel gewoon gezond, glimt, energie voor 10, heeft ook geen last van de ontworming. Mijn dierenarts blijft hameren op dat ontwormen een kwestie is van beheersen, niet van uitroeien. Dus onderzoeken en op de juiste momenten ontwormen. Ik vind het ook een goor idee, die dingen in mijn paard. Maar ik doe alles wat ik kan, met mest weghalen, omweiden etc en ze lijkt er niet onder te lijden. Maar als je dan weer zo’n torenhoge score terug krijgt, dan is het wel ff slikken. Flubberboot schreef:Welke halstermaten hebben jullie jaarlingen nu?