Gefeliciteerd Muronia! Leuke foto's, wat is ze al groot en 'af', je zou niet zeggen dat ze pas 1 jaar is.
En Lunera aan de zware kant, dat komt door de foto's denk ik want ik vind ze juist wat schraal met ingevallen kont/bovenlijn en je ziet haar ribben te vaak naar mijn zin. Toevallig op deze foto's net niet en inderdaad, nu zou je denken dat ze aan de zware kant is, ik snap je opmerking wel
. Het kan per dag verschillen lijkt wel
Zojuist Lunera haar temperatuur opgenomen. Ze heeft een wond op haar voorbeen (bovenbeen) en het is flink dik en warm rondom. Ze loopt niet kreupel en heeft geen koorts, maar ik vind het wel spannend. In overleg met de dierenarts goed ontsmet en gekoeld en even aankijken. Ik vermoed dat ze een trap heeft gehad, ze bijt graag in de achterbenen van de oudere merries als ze hengstig zijn en dat laten ze tot op zekere hoogte toe tot Lunera echt hard bijt en dan trappen ze
Hopelijk leert ze ervan.
Vannacht heeft het heel hard geonweerd en Lunera was heel bang. Die vloog de hele stal door, zo zielig. Ik zat ook rechtop in mijn bed, het sloeg vlakbij ergens in. Ik keek op de camera en ik zag Lunera helemaal in paniek. Arm ding. Op zo'n moment is ze toch nog wel gewoon jong en zoekt ze graag steun bij de anderen.