ponys schreef:nils schreef:het dekgeld staat nu op 1000 euro
Hoezo dat?
bang dat er anders geen/minder dekkingen binnen komen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ponys schreef:nils schreef:het dekgeld staat nu op 1000 euro
Hoezo dat?
Sjoert schreef:Obelisk en Jazz: amazone flauwgevallen wegens ziekte.
[/quote]
sarabande schreef:Zaterdag was ie nog 1250,00 euro nu 1000,00 euro ex etc.
misterA schreef:sarabande schreef:Zaterdag was ie nog 1250,00 euro nu 1000,00 euro ex etc.
Moet E.G. nog maar een paar "shows" geven.
misterA schreef:sarabande schreef:Zaterdag was ie nog 1250,00 euro nu 1000,00 euro ex etc.
Moet E.G. nog maar een paar "shows" geven.

En afgezien daarvan had ik dát nog wel een keer terug willen zien, dat zag er inderdaad érg goed uit! Aimee schreef:Inderdaad, ik vond hem ook gelijk stukken beter stappen.

.
postbodesiem schreef:O wat zou ik graag San Remo en Gribaldi onder Patrick willen zien, dan zou het eindelijk een plezier worden om naar die hengsten te kijken.
Pipo schreef:postbodesiem schreef:O wat zou ik graag San Remo en Gribaldi onder Patrick willen zien, dan zou het eindelijk een plezier worden om naar die hengsten te kijken.
Arme Patrick
postbodesiem schreef:O wat zou ik graag San Remo en Gribaldi onder Patrick willen zien, dan zou het eindelijk een plezier worden om naar die hengsten te kijken.
Kajanus schreef:De patat was in ieder geval niet om te vretenoud vet en bikkelhard en dat voor 3.00 euro jawel 6 gulden 60 het moet toch niet gekker worden