Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjolein88 schreef:Of ontheffing aanvragen. Dat wordt wel eens geaccepteerd wanneer de resultaten in ZZ licht goed genoeg zijn
Quir schreef:Hier is gisteren het eerste (eigen) veulentje geboren. Een hengstje van Gin Fizz uit Carice (Der Harlekin).
Heel blij met dit hengstje!![]()
[ [url=m/TQVk6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HZNPGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/29mqpD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pSYsK4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur blijft even een discussie, eerst droogde hij echt valk op, maar buiten is hij weer meer bruin (wel met een schimmel brilletje). Dierenarts zegt 95% zeker valk, maar we gaan hem laten testen, zodra ik het over m'n hart kan krijgen om m kaal te plukken.
Nu op zoek naar een hengst voor volgend jaar voor Carice.
Annash schreef:Darboven en D'or Cremissimo staan EU. Zijn volle broertjes maar geen kopietjes. Beide staan EU.
Dan heb je naast wat Lailapri zegt ook nog Golden Star S (Golden Grey X Manchester United) en Daimu (Dating AT X Manchester United) die volledig Duits zijn. Die staan ter dekking bij Arjan Dekkers maar staan niet op de site.
Nilo is een FS Numero Uno x Bodo geloof ik. En er is nog Den Östrik's Dynamic Deniro, een zoon van Dallmayr. Deze hengsten (muv eerste alinea) staan in NL.
Van echt Duitse hengsten die in Duitsland staan kun je de meeste niet op EU krijgen. FS, en de twee die ik net genoemd heb. Misschien her en der nog een enkeling maar de meesten niet.
lailapri schreef:Welke hengst hebben ze voor je uitgekozen?