yvonnepuntnl schreef:Hij is nog van de fokkers Nico en Ria Wouters van den Oudenweijer uit Elst. Ik denk als je even googelt, dat je hun nummer zo vindt.
Nee... Kan het zo niet vinden..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Waar staat Ibolensky ter dekking? Weet iemand dat?
Anoeska27 schreef:Welke dan?De draaipoot die ik bedoelde was overigens niet Dettori.
Vulina schreef:Het gaat hier grotendeels over de dressuurders, maar wat vinden jullie van de ggk springers?
Quir schreef:Ik vraag me eigenlijk heel vaak af hoe t kwpn op een cijfer komt voor rijdbaarheid en instelling (en stal gedrag bij verkort, 5 dagen, onderzoek)? Waar ze nou naar kijken, enz.
Ooit eens hengst meegemaakt die alles behalve goede instelling en werkbaarheid had. Op stal helemaal vreselijk dier (mochten maar enkele hem hooi geven (en dan door t voer gat zeg maar), waren maar 2 mensen die in de stal konden komen en dan ook alleen met een zweep in de hand, verder hing er een slot op stal voor t geval iemand de verkeerde stal open deed...). Deze heeft van t kwpn een 8 gekregen voor (stal)gedrag (verkort onderzoek). Zo bizar... Ga overigens geen namen noemen, maar maakt mij dat je toch weinig van dat cijfer uit kunt gaan.
Maar wat willen ze dan zien?
Dees schreef:Maar zo'n dier hoort natuurlijk nimmer een 8 op het stalgedrag te krijgen.
Vulina schreef:Ik vind er nogal veel met 6jes voor de draf en stap bij zitten. Ik wil graag een goed spring paard fokken, die ook goed mee kan komen in de dressuur..