Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elitedeux schreef:Hier doen we op advies van de dierenarts het de komende weken wat rustiger aan met rijden na 2 x leeg te zijn.. De dierenarts zei dat het bij deze schimmel te maken kan hebben dat ze intensief gereden wordt/in de sport loopt. De dierenarts vergeleek het met een vrouwelijke topsportster die zwanger wil raken maar het soms ook het geval is dat ze moeilijker zwanger raken omdat ze meer testosteron (mannelijk hormoon) aanmaken.
Change3x schreef:Klinkt logisch! Hoop voor je dat het op deze manier werkt.
Gefeliciteerd Dakario!
Ik ga vrijdag nog een keer voor de zekerheid scannen met mijn merrie, mocht ze om welke reden dan ook toch niet meer drachtig zijn kunnen we het nog een keer proberen. En anders gewoon in maart een veulen!
Andere merrie die drachtig is van Dourkhan Hero heeft nu slappe banden en het uier begint goed te vullen. Nog een paar dagen denk ik!
Evelien__ schreef:Kazan Z x Camus op 3 weken:
[ [url=m/2cHYqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PFNPSC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gigantisch bokbenig momenteel, hoop dat het goedkomt. En een snertkarakter
gomir schreef:Gewoon rustig blijven en nog een keer proberen nana!
Goede berichten Iorrr! Jullie hebben weer heel wat om naar uit te kijken volgend jaar.
Ben erg benieuwd naar de nafok van chopano, die staat bij mij ook hoog op het lijstje. Al heb ik voor volgend jaar voor Bella gaspahr al op het oog