Beter wel een beetje voorbereid erheen. Toch wel je dame een poosje longeren dan. Het is ook zonde als ze het niet zou halen door een mindere voorbereiding.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aan de hand stappen en draven! Dat mogen we wel gaan oefenen!

Hebben jullie hier ervaring mee/tips voor? Ik aai en borstel haar al veel rondom de plek waar de singel vast moet, maar ze blijft zo gevoelig daar.. Vulina schreef:Waar doe je de singel om? Anders in de stal/poetsplaats? Nog geen touwtjes vast doen, alleen singeltje..
ze gaan dan altijd een beetje duiken..
en dat hebben beide zusjes dus ook. Dus nu twijfel of wellicht eerst een goede ibop en dan op het straatje. Die zus was dus mee gisteren en qua exterieur is die echt heel mooi en het commentaar was ook hoge puten exterieur en met los gewoon weinig.. terwijl hij wel zag dat het erin zat dus het zou dan aan de jury moeten liggen. Maar ga je dat risico lopen. Eenmaal een slechte beoordeling blijft altijd staan marije1987 schreef:Vulina schreef:Waar doe je de singel om? Anders in de stal/poetsplaats? Nog geen touwtjes vast doen, alleen singeltje..
Deed ook alleen singel, maar dat is al teveel.
Ze is 3 en ik deed het in de bak. Misschien is kleinere ruimte idd handiger.
@Jester: fijn! Ging het goed? En er zijn dan geen juryleden bij toch?
ben met haar begonnen in de box eerst alleen een zadeldekje op vond ze heel spannend
maar leert wel enorm snel en nu een drachtige draagmoeder
Gistermiddag met succes een embryo bij de eerste spoeling en meteen overgezet in de 3 jarige. Volgende week controle. Blijft spannend natuurlijk of alles goed blijft zitten ect. Daarom ga ik deze 3 jarige zelf af en toe een beetje longeren. Wat mee om pielen. Misschien dan later de late keuring.