misterA schreef:Lees ook de reacties op Horses.nl.
Staan geen reacties bij. Misschien op FB, maar niet op horses
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R12312 schreef:misterA schreef:Lees ook de reacties op Horses.nl.
Staan geen reacties bij. Misschien op FB, maar niet op horses
Anoeska27 schreef:Ongelofelijk, als dit echt de kant is die ze op willen gaan... Ik ben overigens erg benieuwd naar de omschrijvingen voor de bewerkbaarheid en het exterieur op de rapporten.
R12312 schreef:Anoeska27 schreef:Ongelofelijk, als dit echt de kant is die ze op willen gaan... Ik ben overigens erg benieuwd naar de omschrijvingen voor de bewerkbaarheid en het exterieur op de rapporten.
Ik begrijp werkelijk niet, dat een hengst die linksvoor frans staat en rechtsvoor toontredend al zulke punten krijgt.
Anoeska27 schreef:Om nog maar te zwijgen over de hengst met een draaipoot rechtsvoor, de trapzak die een sleepspoor achter laat en diegene die amper normaal te rijden is...
En dan dat zinnetje op Horses dat sommigen vandaag niet echt uit de verf kwamen, dat deden ze op de andere dagen ook niet. En dan wel goedkeuren?
En hierom vind ik het dus echt heel erg belangrijk om meerder keren te gaan kijken, want afgaan op de keuringsrapporten kan je echt niet.
Timo schreef:Imagine (Chippendale x Jazz): 83 punten.
Shelber schreef:Wow 85 punten voor Dettori? Het is ze overigens wel gegund
Anoeska27 schreef:Ik heb alleen nog de verkorte rapporten gelezen, staan de uitgebreide er ook al op?