Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ja dat snap ik dan niet hoor.. 

)

Merrie loopt heel fijn op het moment, moet er donderdag mee naar de keuring. Ik weet niet of ik voor de keuring nog tijd heb om even bij te lezen, maar we moeten iig om 09.45. Dus mensen die in roosendaal gaan kijken? Nummer 35

Ook zo'n jurysport.... Maar idd verander je er nu niets meer aan. Je kan het desnoods volgend jaar weer proberen. stoffel schreef:De meeste dressuur gefokte merries hebben een matig (voorzichtig uitgedrukt) achterbeen. Maar ze moeten toch wat ster maken, als dat nu net niet jou merrie is deugt de jury of het beleid in eens niet lekker makkelijk.

stoffel schreef:Als het KWPN een keer een beetje kritisch is krijg je meteen zulke reacties als van magic-lover, dan gaan hengstenhouders en ander, de jury vertellen hoe ze moeten keuren.
Een ronduit trieste zaak, je weet als je je opgeeft dat je afhankelijk bent van de jury, zit daar dan niet over te fitten, als je er niet tegen kunt moet je niet aan het spelletje beginnen