Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjolein88 schreef:oh echt ? dat heb ik nooit mee gekregen? en helaas heb ik je toen ook niet gezien/gesproken !
De afgunst merk ik helaas wel heel veel (nu nog steeds) , dat vind ik echt heel jammer... want ik bedoel, het komt zeker niet aanwaaien en werk er harstikke hard voor !
zet me voor een grote groep mensen met een wetenschappelijk praatje en ik ga los, maar 'in het wild' op een onbekende afstappen vind ik heel eng
.Annash schreef:Geronimo inderdaad niet in de baan geweest, echt heel jammer. Had hem graag gezien.

Zonnetje81 schreef:Opfokken kost meer dan een hoop mensen denken.
die moet maar gewoon heel gezond opgroeien, mij heel veel plezier geven en lekker oud worden want financieel zou dat nooit interessant zijn als je die weer wilt verkopen. Die heb ik ook wel gekocht met het idee dat ze haar leven lang hier blijft, investeren in levensgeluk noem ik dat maar gewoon.
). Gelukkig was de andere merrie na 1 keer insemineren drachtig en heeft die een mooi merrieveulen gekregen.
) maar moet zeggen dat ik eigenlijk niet mag klagen.

Fokker321 schreef:Moeten de pony’s in een Duits stamboek ingeschreven zijn om BuCha te lopen?