Cayenne schreef:Ik vind Winningmood sinds het begin al geweldig
Diederik rijdt hem nog maar pas, dus petje af!
Winningmood, zonde...die heeft zeker meer in huis.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Ja die is wel heel rustig zeg, volgens mij krijgt ie ook totaal geen moeite met piaffe en passage straks... Edit; ging over Vivaldi
Heb ff Wynton gecheckt maar die heeft merrie's nodig met een 'ongecompliceerd karakter' en das nou niet echt het sterkste punt van mijn merriede trut
Maar ff Vivaldi checken dan
Winningmood vind ik niet zoveel mis mee hij heeft alleen een heel verticale hals en draagt zijn staart zo hoog wat een beetje tuiger idee geeft. En dat staart dragen is ook niet zo mijn smaak maar die hals is op zich wel mooi.
Rinske schreef:Veel spanning bij Zethar, vind hem net wat eng in de hals worden. Hij kan overigens best een aardig pasje lopen. Hals strekken ziet er meteen een stuk relaxter uit
.
magic_lover schreef:vivaldi stond zowieso al op het lijstje voor een merrie dit jaar... volgens mij gaat dat nu zeker wel door
krackertje schreef:anneliesdj schreef:Ja die is wel heel rustig zeg, volgens mij krijgt ie ook totaal geen moeite met piaffe en passage straks... Edit; ging over Vivaldi
Heb ff Wynton gecheckt maar die heeft merrie's nodig met een 'ongecompliceerd karakter' en das nou niet echt het sterkste punt van mijn merriede trut
Maar ff Vivaldi checken dan
Winningmood vind ik niet zoveel mis mee hij heeft alleen een heel verticale hals en draagt zijn staart zo hoog wat een beetje tuiger idee geeft. En dat staart dragen is ook niet zo mijn smaak maar die hals is op zich wel mooi.
Misschien door de wijze van rijden van de afgelopen tijd ontstaan?, afwachten wat hij eerdags laat zien, hij loopt nu in ieder geval al niet meer zo opgekropt.
mbkaatje schreef:magic_lover schreef:vivaldi stond zowieso al op het lijstje voor een merrie dit jaar... volgens mij gaat dat nu zeker wel door
Veulens van Vivaldi kunnen over het algemeen wel heel goed lopen. De hals is som wat verticaal, daar moet je mee oppassen. Op mijn merrie zou hij ook wel passen, die is nogal op de voorhand gebouwd (half volbloed).
krackertje schreef:anneliesdj, ik vindt dat Emmelie de hengst Winningmood niet fijn rondreed, erg opgekropt.
anneliesdj schreef:krackertje schreef:anneliesdj, ik vindt dat Emmelie de hengst Winningmood niet fijn rondreed, erg opgekropt.
Je bedoeld dat ie daardoor zo verticaal lijkt?
Ik vind zowieso het rijden van Emmelie niet zo geweldig maar toen ik daar vorig jaar een opmerking over maakte kreeg ik gruwelijk commentaar. Maar evengoed; ik vind dat ze teveel prikt en plukt.
Ik kijk veel liever naar Edward Gal (die liep me vorig jaar op de HK ondersteboven)