Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wonderboy schreef:foto's?had het zelf iets te druk om zelf foto's te maken. Dus dach misschien heeft er wel iemand een foto van Zuidenwind gemaakt..
mbkaatje schreef:Heb je er geen geluid bij? Het werd wel opgenoemd en elk paard werd apart ook nog besproken.
mbkaatje schreef:Eerlijk gezegd vond ik Wynton ook helemaal niet zo geweldig lopen.
Waren het voornamelijk de jonkies die de voetjes niet op de vloer konden houden, of waren er ook verrassingen?
mbkaatje schreef:Vrijdag had ik de dressuurhengsten (tenminste de meeste) in de kooi gezien. Eén zo'n rondje op zaterdag zegt me dan wat minder. De Tuschinski x Negro was trouwens ook wel een van mijn favorieten.
Zo'n hele zaterdag vond ik niet veel meer toevoegen. Wat heeft een derde bezichtiging nog voor zin. Er is geen enkele hengst meer uitgegeaan. Voor de eigenaren prettig hoor. Ik heb me wel vermaakt hoor, maar ik doe het niet nog een keer denk ik. Het was ook niet echt heel erg druk vond ik.
Ja en zo'n veiling is best leuk, maar dat heb ik wel een beetje gezien.
Volgend jaar weet ik het wel, dan ga ik op zaterdag lekker achter de computer zitten.
CGJ12 schreef:Ik mis een hele grote sta-tribune.............
Die volle zit-tribunes vind ik nou echt helemaal niks. Zo spreek je geen hond.....
sarabande schreef:CGJ12 schreef:Ik mis een hele grote sta-tribune.............
Die volle zit-tribunes vind ik nou echt helemaal niks. Zo spreek je geen hond.....
Daar heeft het KWPN wat op gevonden, huur een VIP tafel![]()
amaze schreef:Zijn die niet bedoeld voor de eigenaren dan ?
Pletje123 schreef:Ik heb de Sandreo x Pion niet gezien, helaas. Wel op foto's en daarop vond ik em zeer aansprekend!
FloortjeM schreef:ok, zullen we t nu weer over de hengsten hebben en iets minder over wat anky wel of niet zou moeten en wat wij allemaal zouden hebben gedaan als.....
Die UB40 vond ik echt een leukerd, maar de rousseau niet perse zijn mindere. Over het algemeen vallen de Rousseau's me positief op.
En deelt iemand mijn mening dat die Sandreo x pion (603 even uit mijn hoofd) een nogal machtig beest was? Ik (en met mij nog een fors aantal mensen die wel verstand van zaken hebben) was verbaasd dat ze die voor de kampioenskeuring lieten staan.
sarabande schreef:Daar heeft het KWPN wat op gevonden, huur een VIP tafel![]()
sarabande schreef:Ik ben geen fan van de VIP tribune CGJ, dat moet je langzamerhand toch wel weten.
Heb dit jaar zelfs en paar uitnodigingen afgeslagen, achteraf dom, had ik tenminste rustig wat kunnen eten
CGJ12 schreef:Zooooo?
Connecties met de maffia?