sarabande schreef:En dan kom je in het zwart of zwartbruin terecht of je dat nu wilt of niet.
Is dat zo?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:En dan kom je in het zwart of zwartbruin terecht of je dat nu wilt of niet.
petraaken schreef:en als je exclusief wilt fokken en voor de amerikaanse markt neem je een hengst met een apart kleurtje.![]()
sarabande schreef:petraaken schreef:en als je exclusief wilt fokken en voor de amerikaanse markt neem je een hengst met een apart kleurtje.![]()
Dan zorg je ervoor dat je een gezond paard hebt en neem je genoegen met een laag bedrag want de handel naar Amerika (dit topic gaat over sportpaarden) is aardig ingezakt.
Aimee schreef:sarabande schreef:En dan kom je in het zwart of zwartbruin terecht of je dat nu wilt of niet.
Is dat zo?
sarabande schreef:petraaken schreef:en als je exclusief wilt fokken en voor de amerikaanse markt neem je een hengst met een apart kleurtje.![]()
Dan zorg je ervoor dat je een gezond paard hebt en neem je genoegen met een laag bedrag want de handel naar Amerika (dit topic gaat over sportpaarden) is aardig ingezakt.
stef schreef:dit topic gaat helemaal niet over sportpaarden, dat heb jij ervan gemaakt.
Aimee schreef:Maar als je op kwaliteit selecteert, kom je toch niet pertinent op zwarte of zwartbruine hengsten uit?
Mystica schreef:Is net hoe je het bekijkt Aimee. Donnerhal of welthit zijn bijv toppers die veel in afstammingen voorkomen, en ja, donkerbruin/zwart wat ook nog goed vastligt in de genen blijkbaar.
Aimee schreef:Maar als je op kwaliteit selecteert, kom je toch niet pertinent op zwarte of zwartbruine hengsten uit?
youngster schreef:Mystica schreef:Is net hoe je het bekijkt Aimee. Donnerhal of welthit zijn bijv toppers die veel in afstammingen voorkomen, en ja, donkerbruin/zwart wat ook nog goed vastligt in de genen blijkbaar.
Donnerhall was een koffievos
Net als veel van zijn nakomelingen overigens.
youngster schreef:Dat denk ik ook niet. In tegendeel vind ik persoonlijk.
Ik zie op concours 100 bruine en 100 zwarte en 2 vossen. Maar vaak springen de vossen er qua beweging wel uit.
Mystica schreef:TouchéMaar je kunt daar ook een andere naam invullen natuurlijk. Tegenwoordig zal dat bijv Gribaldi zijn
Mystica schreef:Donnerhall was een koffievos
Net als veel van zijn nakomelingen overigens.
Aimee schreef:Mystica schreef:TouchéMaar je kunt daar ook een andere naam invullen natuurlijk. Tegenwoordig zal dat bijv Gribaldi zijn
Het is imo verboden om Donnerhall en Gribaldi onder één noemer te zetten.
Eigenlijk vind ik Welt Hit II ook al een aparte om onder echte toppers te scharen als je ook Donnerhall noemt.
sarabande schreef:Lijkt me niet wetenschappelijk te staven dat zwarten poppetjes zijn en vossen geweldig kunnen bewegen.
Zou dat zo zijn dan zou de vraag naar vossen niet aan te slepen zijn.
Zouden jullie vanuit het eigen perspectief waarnemen
sarabande schreef:Lijkt me niet wetenschappelijk te staven dat zwarten poppetjes zijn en vossen geweldig kunnen bewegen.
Zou dat zo zijn dan zou de vraag naar vossen niet aan te slepen zijn.
Zouden jullie vanuit het eigen perspectief waarnemen
Gitta1977 schreef:Ik ken wel betere vossen dan die in het rijtje hierboven...