Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Nr 32; hoe groot was die en bij wie staat ie op stal? vind het wel een leuk paard.
Desire schreef:Heeft er iemand enig idee, of kan iemand die toevallig vandaag nog of morgen naar Den Bosch gaat kijken of er nog kaarten voor vrijdagoverdag en avond zijn? Een vriendin van mij moet namelijk van ver komen en als ze daar 's ochtends staat voor niks is dat een flinke domper natuurlijk.
anneliesdj schreef:van welke stal komt 42? is er niet ergens een 'startlijst' te downloaden met alle gegevens?
Kajanus schreef:Desire schreef:Heeft er iemand enig idee, of kan iemand die toevallig vandaag nog of morgen naar Den Bosch gaat kijken of er nog kaarten voor vrijdagoverdag en avond zijn? Een vriendin van mij moet namelijk van ver komen en als ze daar 's ochtends staat voor niks is dat een flinke domper natuurlijk.
Voor de avond moet je denk ik even bellen dat is altijd wel erg druk.. overdag zal wel lukken denk ik.
Wij gaan vrijdag ook
Kajanus schreef:Ik heb geen idee, maar je kan toch het kantoor wel bellen.
En weet je niet iemand die morgen gaat en dan alvast een kaartje kan kopen voor de vrijdag??