Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:Hoe is het je vergaan bij het NRPS???
arie53 schreef:Citaat:Ik ben als boer verkleed gegaan
Dan hoef jij je toch niet te verkleden.
Marijkeeee schreef:Wie zegt dat boeren hun slordig kleden wanneer ze van huis gaan
woon namelijk op een boerderij en me ouders, broer zijn BOER
wanneer je hun buitenhuis ziet, zou je niet zeggen dat ze boer of boerin zijn....
misterA schreef:sarabande schreef:Hoe is het je vergaan bij het NRPS???
Sorry saar, dit is het kwpn verrichtingsonderzoek.
We moeten on-topic blijven![]()
Er liepen een paar leuke Ferros mee.
.Citaat:En dan denk ik meer aan het papier dan aan het paard
arie53 schreef:.Citaat:En dan denk ik meer aan het papier dan aan het paard
Als dat aan de orde is, kan men beter de 1e bezichting beperken tot het bekijken van de papieren.
postbodesiem schreef:Laten ze nu maar eens een keer ECHT gaan keuren en die papieren eens helemaal niet bekijken !! . Gooi die papieren maar op een bult en zoek ze aan het eind van de dag bij de hengst, wedden dat 90% fout gegokt wordt?
postbodesiem schreef:Laten ze nu maar eens een keer ECHT gaan keuren en die papieren eens helemaal niet bekijken !! . Gooi die papieren maar op een bult en zoek ze aan het eind van de dag bij de hengst, wedden dat 90% fout gegokt wordt?
misterA schreef:postbodesiem schreef:Laten ze nu maar eens een keer ECHT gaan keuren en die papieren eens helemaal niet bekijken !! . Gooi die papieren maar op een bult en zoek ze aan het eind van de dag bij de hengst, wedden dat 90% fout gegokt wordt?
Hoi postbodesiem, doe je dat ook met de post, die je moet bezorgen?![]()
Bij de merriekeuringen zou dat wel kunnen.
Bij de hengsten zou men wel graag willen weten ui t wat voor merries ze komen.
misterA schreef:Bij de hengsten zou men wel graag willen weten uit wat voor merries ze komen.