Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poehee schreef:He gezellig Zooist dan zien we elkaar weer.... Weet jij wat de kosten zijn van het prokken, en is het ook mogelijk om na de Ibop te prokken mocht het dan van belang zijn?? Ik rij nl met een niet al te bekende bloedlijn zonder erg veel predicaten ervoor...Ga dus gewoon proberen zeg maar, op de keuring had ze 63 punten, maar dat is 4 jaar geleden nu en daar was ze toen een brok neuroot en zeer gespannen, dat is er nu allemaal uit!
Midasje schreef:He ik heb altijd gedacht dat de IBOP aangespannen was dat heeft mijn merrie wel zo gedaan AA behaald.is dit inmiddels veranderd????
Zilly schreef:Volgens mij zit er geen tijd aan gebonden hoor, om M1+5 te wordenEn de IBOB kan je ook volgend jaar doen, dat is elk jaar
littleroosie schreef:Misschien een stomme vraag, maar wat wordt je merrie nou wanneer die de IBOP voelde afsluit?
Ik heb de Mondriaan merrie nu net een week onder het zadel, nog zo'n 6 weken te gaanWij gaan 23 november naar Tolbert.
Midasje schreef:Midasje schreef:He ik heb altijd gedacht dat de IBOP aangespannen was dat heeft mijn merrie wel zo gedaan AA behaald.is dit inmiddels veranderd????
mag ik hier een antwoord ben echt benieuwd
Poehee schreef:Wat is de bedoeling voor de kleding van de ruiter?? Het paard stel je gewoon voor met een wit sjabrak neem ik aan, zonder been bescherming, wel gevlochten en opgepoetst?? Kan er maar weinig over vinden...
Cute schreef:Poehee schreef:Wat is de bedoeling voor de kleding van de ruiter?? Het paard stel je gewoon voor met een wit sjabrak neem ik aan, zonder been bescherming, wel gevlochten en opgepoetst?? Kan er maar weinig over vinden...
Gewoon zoals je op wedstrijd gaat.
Het paard netjes gevlochten, wit sjabrak en geen beenbescherming.
De ruiter wedstrijdkleding.
UnitedO schreef:Jup, de IBOP moet je rijden zoals je gewoon ook op wedstrijd gaat. Als je wedstrijden rijdt tenminste...
Bij wijze van spreken kun je ook met je 15-jarige paard nog heen gaan meen ik. Hoe ouder ze worden, des te meer ze wel wat gaan eisen, naast wijken (vierjarigen) & schouderbinnenwaarts (vijfjarigen). Ze zullen je niet met een achtjarige vragen te appuyeren. Wel kunnen ze de opmerking maken dat het paard voor zijn lijftijd niet genoeg op het achterbeen is, of vrij weinig balans daarvoor heeft, of oprichting...