Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Je bent gewoon lekker met je NeWP paard bezig onder gelijkgestemden. (De keuring is ook open voor Het Groninger Paard)
tellom schreef:Hoi hoi,
misschien een domme vraag maar sinds een week heb je een mooie Tristan-B en die wil je nu al weer verkopen?
Ben eigenlijk een beetje benieuwd waarom als ik vragen mag.
Want de Tristan nakomelingen die ik ken zijn eigenlijk zeer braaf en willen graag werken
Teriana schreef:heey iemand nog naar de groninger keuring op 28 juli geweest???
ben benieuwd!
Teriana schreef:heey Talonius! supermooie foto's zeg! Hij lijkt best veel p zen vader! Mijnes alleen qua bouw niet qua kleur (schimmeltje)
tellom schreef:Wat leuk teddyxlola![]()
Wij zijn net een creool merrie aan het verkopen met als moeder een groningse merrie ,ook een afst van Test.
Eh voor dat je denkt waarom verkopen jullie haar?
We hebben 15 paarden staan en af en toe moet er een verkocht worden![]()
Ik weet wel dat jou merrie heel fijngevoelig was. Maar je kan nog heel veel plezier met haar beleven hoor. Zet je een foto neer hier van haar ben wel nieuwsgierig hoor.
Dit is haar halfzusje
Esther28 schreef:Ja uiteraard ga ik kijken, maar ik wil voordat ik ga kijken weten wat voor karakters de afstammingen van genoemde hengsten zijn en dan m.n. hengsten/ruinen. Als het namelijk toch allemaal een beetje bloedpaardjes zijn is het voor mij al niet meer nodig om te gaan kijken omdat ik op zoek ben naar een koel kikkertje met uitstraling van papa of opa.... Of ben ik nu erg veeleisend??
Vindt Orbaldo II van Nimber trouwens ook een knapperd, zal eens aan Nimber vragen wat voor karakters zijn kinders hebben...
Valt trouwens wel op dat informatie over Groninger afstammingen moeilijker te vinden is dan over KWPN-ers...
Teriana schreef:Heeft Er Iemand Mooie Foto's Van Test???
Ben Namelijk Een Knutselwerke Van Men Paard Der Afstamming Aan
Het Maken Maar Kan Moeilijk Foto's Van Test Vinden..=)
tellom schreef:Ja fargo dat zou kunnen maar de 2 creools die hebben toch net een ander karakter als Test
ik heb nl Test ook op stal gehad maar niet te vergelijken![]()
Ik weet teddyxola dat het een geval is van ietsiete weinig aandacht in haar jonge jaren
![]()
Ze heeft dus weinig vertrouwen in de mens, en wij hebben Gracia altijd in handen gehad dus dat is een heel ander verhaal.
Heb vertrouwen in haar,want je moet er over nadenken dat alles wat ze nu meemaakt heeft ze nog nooit gezien of gehoord.
En vertrouwen is het allerrrrrrbelangrijkste dan zul je zien al zou het een jaar duren dan heb je een wereld paard die alles voor je doet.
Maar voor het zover is geduld geduld geduld
fargo schreef:Teriana schreef:Heeft Er Iemand Mooie Foto's Van Test???
Ben Namelijk Een Knutselwerke Van Men Paard Der Afstamming Aan
Het Maken Maar Kan Moeilijk Foto's Van Test Vinden..=)
In een van de gelderse topics heeft Aimee vorig jaar wat foto's van Test geplaatst meen ik me te herinneren.
En misschien heeft Nimber ook foto's van hem omdat hij daar ook even heeft gestaan.