Toch ben ik blij dat ik mijn mening over Verdi nog niet naar beneden bij hoef te stellen

Zijn er nog meer mensen met een mening over de springpaarden? Klasse M/Z?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) alle hengsten afkraakt behalve Verdi. Voordat ik mijn eigen oordeel ga vellen moet ik de hengsten toch eerst zelf hebben gezien en dat wordt pas in Zuidbroek.
valori schreef:Haan, helemaal met je eens.
Ik heb gister de L groep gezien en ben het beslist niet eens met het negatieve commentaar van fokster.
Veel hengsten waren nogal kijkerig en soms niet erg geconcentreerd, waardoor minder mooie sprongen en fouten ontstonden.
Het zijn allemaal hele jonge paarden, geef ze gewoon een kans en breek ze niet af op 1 minder parcours, of ga er anders zelf op zitten.
dankjewel, dat is alvast wat positiever. Ik ga het zelf in Goes beoordelen.. youngster schreef:

Mansolein schreef:foto's van dremacatcher en wat commentaar? ben benieuwd hoe hij liep, op de kwpn site stond eigelijk alleen de uitslag maar geen verslag van hoe de hengst liepen.
- feit is natuurlijk wel dat het een heel goed paard is .
amaze schreef:Zou Gitta in Hengelo zijn gestrand ????

lucas03 schreef:VDL Veron (Quite Easy x Caretino) heeft zojuist de Hengstencompetitie springen klasse L gewonnen. De hengst, gereden door Dennis van Tilburg, kreeg van het jurykoppel Johan Hamminga en Cor Loeffen de hoogste waardering.
Verdi (Quidam de Revel x Landgraf) werd met Maikel van der Vleuten welverdiend tweede, met onder andere twee negens voor springtechniek. De derde plaats werd gedeeld door Van Gogh (Numero Uno x Bernstein) en Vigaro (Tangelo van de Zuuthoeve x Renville).
haan schreef:amaze schreef:Zou Gitta in Hengelo zijn gestrand ????
Ontvoerd door een springruiter ?!