Kajanus schreef:14 Special D en ik kan geen Paddoxen vinden
Super bedankt voor de info! Helaas kan ik zelf niet gaan kijken maar ben erg benieuwd naar verslagen en foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Roelove schreef:haha trouwens mooie Sandreo heb je!Gaat die er ook heen want het lijkt mij een geschikte hengst ervoor qua exterieur.
Ben benieuwd naar de resultaten! Aimee schreef:Och... is er iemand zo lief om voor me te kijken in het boekje wat er van Weyden komt?
en er komt er eentje 
Citaat:Kajanus schreef:
14 Special D en ik kan geen Paddoxen vinden
Citaat:Roelove schreef:
En de Nourejev?
Is dat die enne die het veulenkamioenschap had gewonnen drie jaar geleden?
Moet haast wel het is een Nourejev x HOUSTONRoelove schreef:En de Nourejev?
Is dat die enne die het veulenkamioenschap had gewonnen drie jaar geleden?
Moet haast wel het is een Nourejev x HOUSTON![]()
![]()
gaan. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de paarden (en vooral naar de Rhodiumpjes en eventuele lijnen die weer bij Zita passen) Kajanus schreef:Ik ben altijd liefen er komt er eentje
Aimee schreef:Wat zit daar achter qua moederlijn ed.? Hoe laat komt ie? Oh... en de eigenaar is?
Kajanus schreef:Zeyden is een Weyden x Gabor x Statuar En de eigenaar is A. de Crom en oke ik zal ook nog even voor je kijken hoe laat en wanneer hij moet. Ik kan wel bij het KWPN gaan werken..![]()
Hij moet op Donderdag 14 december in de groep van 10.00 uur als laatste, maar je moet er rekening mee houden dat er onderling weleens geruild wordt in de indeling..
Erg jammer dat ik die donderdagochtend absoluut niet kan
Aimee schreef:
Kajanus schreef:Aimee schreef:Wat zit daar achter qua moederlijn ed.? Hoe laat komt ie? Oh... en de eigenaar is?
Zeyden is een Weyden x Gabor x Statuar En de eigenaar is A. de Crom en oke ik zal ook nog even voor je kijken hoe laat en wanneer hij moet. Ik kan wel bij het KWPN gaan werken..![]()
Hij moet op Donderdag 14 december in de groep van 10.00 uur als laatste, maar je moet er rekening mee houden dat er onderling weleens geruild wordt in de indeling..
Aimee schreef:
De Weyden x Gabor x Statuar als jaarling, met rechts zijn grote broer van Numero uno.....
ceasario schreef:Zoiets ken ik, maar dan zonder zulk hoofd.
) Aimee schreef:[
Maar voor iedereen die nu denkt dat Weyden steeds een grove kop geeft, dit is het volle zusje... één jaar jonger:
ceasario schreef:Komt tenminste de moederlijn van Weyden weer terug.
Aimee schreef:ceasario schreef:Komt tenminste de moederlijn van Weyden weer terug.
Voor de moederlijn van Weyden moet je bij de Contendro I x Raphael x Bolero x Grande zijn.
ceasario schreef:
Aimee schreef:ceasario schreef:
Die eerste kan ik echt niet lezen hoor![]()
De tweede snap ik niet goed... daar staat niet de gehele moederlijn van Weyden op.
De info dat de Contendro I x Raphael uit de lijn van Weyden komt, heb ik van iemand die ik wat dat betreft vertrouw....
shan schreef:
Kajanus, weet je misschien uit je hoofd hoe laat het de 13e begint?
Ik kan het niet vinden op de site van het kwpn.
Aimee schreef:Misschien gaat het om een nakomeling van deze merrie?
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=23960
ceasario schreef:Misschien ? ?
Maar dan is er na 3 generatie weinig van bekend dan doodlopend in Denemarken.
en Swazy die het nog het best gedaan heeft Grand Prix England mede dankzij aanparing op oud bloed. Trak.
Heb er nog een gevonden Oldenburg uit de Weyden moederlijn.
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=105016
Aimee schreef:ceasario schreef:Misschien ? ?
Maar dan is er na 3 generatie weinig van bekend dan doodlopend in Denemarken.
en Swazy die het nog het best gedaan heeft Grand Prix England mede dankzij aanparing op oud bloed. Trak.
Heb er nog een gevonden Oldenburg uit de Weyden moederlijn.
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=105016
Misschien ja.... ik zeg toch net dat ik die info van iemand anders heb![]()
Swazy? Heb je meer info?
Dir Rooney gaat dus ook terug op Balerina.
ceasario schreef: