Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vooral dat stukkie door de "duinen" in Gasteren........flicka schreef:Ben trouwens benieuwd wat die man met paard bij trailer in het 1e bos aan man van Beantsje vroeg?

Citaat:en Sox dus chagrijnig, maar die had toen al een rit van een half uur in draf achter de rug en voelde de bui hangen toen ze d'r soortgenoten zag.
oh mary wat herkenbaar
geweldig!
Maar volgens mij kijkt ze meer alsof ze poept dan piest, komt vast doordat ze door tig ogen aanschouwd werd, haha. (Niet door mij hoor meid, ik bekeek alvast het pad vooruit
).
en toen heb ik Sharon voor het idee ook even geborsteld. Die vindt het ook wel lekker hoor.
Kan Jessie mee en geniet ik echt van de natuur. Jammer dat we de reeën gemist hebben op het pad van Sox' weides. Die springen vaak net voor ons over het pad, Sox meteen in een spagaat en mijn rug weer voor minstens een week in de vernieling

maaike van de vis schreef:Mijn ouders kwamen gisteren terug van het wandelen met de honden bij Gasteren (een Kooiker en een Duitse Staande Langhaar) met het verhaal dat ze een hele groep Tinkers hadden gezien, waarvan iemand vertelde dat ze van de Irish Cob vereniging waren. Toevallig
Wie heeft mijn vader gesproken?