Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Erretje schreef:Saartje1 schreef:Maar goed, 7 dagen per week 23 u op stal staan en 1 uurtje per dag eruit is ook niks. Er valt overal wel wat voor te zeggen. Ik zou wel zuinig zijn op paarden als Florencio en Rubels... Zeker Rubels is in staat om een goede GP-er te worden, dus ik denk dat je er behoorlijk ziek van bent als hij nu al peesblessures heeft door te veel en te snel te willen.
Het word nu wel een beetje vermoeiend,misschien is het handig dat je alles eerst leest,voor dat we weer op nieuw beginnen!!
Citaat:Het zou zo kunnen zijn dat de tweede keer dat hij uit de sport is genomen wel degelijk te maken heeft met te snel en veel willen, laten we wel wezen! Dat bedoelde ik. Lange tenen?
Citaat:Nee geen lange tenen verschil van mening misschien ,alls jij 9mnd revalideren en dan na anderhalfjaar in totaal er zijn uitgeweest,te snel vind ja dat kan ik vind het erg mee vallen.
hetzusjevan schreef:Dank je wel Liesje23.
Er wordt al snel gezegt dat je jaloers bent terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de EG fanclub hooguit 15 jaar is en zij zullen dus nog veel moeten leren.
milou123 schreef:hetzusjevan schreef:Dank je wel Liesje23.
Er wordt al snel gezegt dat je jaloers bent terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de EG fanclub hooguit 15 jaar is en zij zullen dus nog veel moeten leren.
ahaa..dus dat zijn ''kinderen'' en omdat het kinderen zijn hebben ze er geen verstand van..?¿ sorry hoor..dat vind ik niet kunnen..wie zegt er dat wij er geen verstand van hebben..
jammer genoeg sta ik dicht bij mensen die ver in de fok en jury wereld zitten..die mij het geleerd hebben..dus ik zal heus wel wat weten..en nee..niet zo goed als hun..maar..omdat wij jong zijn wil dat nog niet zeggen dat wij er geen verstand van hebben..dat wij niet weten wat we zeggen en vinden etc..sorry hoor..!!je zult het toch van de jongere generatie moeten hebben..en ze dan zo af gaan lopen kaffen..
milou123 schreef:hetzusjevan schreef:Dank je wel Liesje23.
ahaa..dus dat zijn ''kinderen'' en omdat het kinderen zijn hebben ze er geen verstand van..?¿ sorry hoor..dat vind ik niet kunnen..wie zegt er dat wij er geen verstand van hebben..
jammer genoeg sta ik dicht bij mensen die ver in de fok en jury wereld zitten..die mij het geleerd hebben..dus ik zal heus wel wat weten..en nee..niet zo goed als hun..maar..omdat wij jong zijn wil dat nog niet zeggen dat wij er geen verstand van hebben..dat wij niet weten wat we zeggen en vinden etc..sorry hoor..!!je zult het toch van de jongere generatie moeten hebben..en ze dan zo af gaan lopen kaffen..
Ulissa schreef:
Ben ik helemaal met je eens *Sarabande* GELD daar draait het om, Jammer maar waar.
Venetia schreef:
ZO'n reactie zonder hoofdletters, veel te veel punten en nergens een normale zinsopbouw helpt niet bepaald aan je toch al zo twijfelachtige geloofwaardigheid
CGJ12 schreef:Venetia schreef:
ZO'n reactie zonder hoofdletters, veel te veel punten en nergens een normale zinsopbouw helpt niet bepaald aan je toch al zo twijfelachtige geloofwaardigheid
iK dEnK dAt dE hOoFdLeTtUrS iNtUsSuN zIjN oPgErAaKt ..........![]()
![]()

Citaat:Saartje1 schreef:
Maar goed, 7 dagen per week 23 u op stal staan en 1 uurtje per dag eruit is ook niks. Er valt overal wel wat voor te zeggen. Ik zou wel zuinig zijn op paarden als Florencio en Rubels... Zeker Rubels is in staat om een goede GP-er te worden, dus ik denk dat je er behoorlijk ziek van bent als hij nu al peesblessures heeft door te veel en te snel te willen.

Zep schreef:Ulissa schreef:
Ben ik helemaal met je eens *Sarabande* GELD daar draait het om, Jammer maar waar.
Vervelend, maar sommigen moeten nou eenmaal hun brood ermee verdienen....
Excuseme schreef:What goed around comes around, you'll see
Waarom mix je Nederlands en Engels in je onderschrift?
fanclubE_Gal schreef:Dat vind ik dus echt triest.
Ik wacht wel tot ik jullie op grand prix niveau zie (of ergens anders)Citaat:Saartje1 schreef:
Maar goed, 7 dagen per week 23 u op stal staan en 1 uurtje per dag eruit is ook niks. Er valt overal wel wat voor te zeggen. Ik zou wel zuinig zijn op paarden als Florencio en Rubels... Zeker Rubels is in staat om een goede GP-er te worden, dus ik denk dat je er behoorlijk ziek van bent als hij nu al peesblessures heeft door te veel en te snel te willen.
ik begrijp dat je je heel goed verdiept heb in de manier waarop de paarden gehouden worden....
fanclubE_Gal schreef:Dat vind ik dus echt triest.
Ik wacht wel tot ik jullie op grand prix niveau zie (of ergens anders)Citaat:Saartje1 schreef:
ik begrijp dat je je heel goed verdiept heb in de manier waarop de paarden gehouden worden....

fanclubE_Gal schreef:Ik dacht ook dat ie van iemand anders was, maar was niet terug te vinden. Sorry daarvoor. Het gaat om de opmerking, dus de reactie was tegen de persoon die het geschreven had
milou123 schreef:wat heeft bokt toch tegen hp en edje??![]()
hier alweer..af en toe word je er gewoon gek van..
het zijn TOP ruiters die heus wel weten wat ze met een paard doen!!!!!!!![]()
anders kwamen ze niet zo hoog en mochten ze niet van zoveel mensen een paard rijden..!!!
en ja..het klikt niet altijd..dat is bij iedereeen!!!!!!en wie zegt er dat dat paard van pagina 1 of 2 wat van edje vandaan kwam naar de piep is gereden door edje??miss reed er wel iemand erop voor edje..of iemand met edje!!weet jij veel..!of is het karakter gewoon al niks..en dat ze naar de stinkmodder gerede worde..tsja..jong zijn ze..maar hun voelen heus wel of het paard het aankan of niet..!!!
en er zijn zo veel paarden die een blessure krijgen..(ook van mensen hier op bokt..''gewone'' mensen dus..) maar omdat het bij hp gebeurde is hij slecht en rijde ze de paarden naar de stinkmodder..
als hun voelen tot zo ver kunnen we nu en niet verder en ze gaan niet verder..perfect!!en dat gebeurt heus wel zo..hun willen ook zo lang mogelijk op dat paard rijden!!!!
en florencio..die haalt de top wel![]()