MyFee schreef:K denk dat je voorkeur voor een hengst wat meer massa wil zien..niet chantal1
Dit is wat ik zoek
chantal1 schreef:Hoi,
Kunnen jullie mij een aantal hengsten noemen die lengte in het lichaam doorgeven, mooi front, maat en excellente bewegingen heeft en doorgeeft.
Verder vind ik het belangrijk dat de hengst een goede rug en lendenen heeft, niet week, zeker niet strak, correcte beenstanden heeft en uit een goede moederstam komt.
Ik ben niet gebonden aan 1 stamboek dus schiet maar los!
Groetjes Chantal
Ik heb nl. zoals het er nu naar uit ziet een vrij bloederige merrie met veel XX en AA bloed. Dit wil ik ook wel behouden maar moet meer maat en front zeer waarschijnlijk krijgen.
Verder zou ik het fijn vinden als je aan dit topic deel wil blijven nemen maar wel op een constructieve manier zoals de rest het ook doet. Zo veel mensen, zo veel verschillende meningen maar respecteer ze allemaal.
Tequiro schreef:Lord Sinclair..maar zit je miss ook met de voetjes...
Die moet ik nog ff opzoeken (ik hou mijn eigen topic niet meer bij, hahaha
)We hebben nog 3/4 jaar de tijd
Youngster: Jazz zou op zich wel kunnen maar karakter he, dit is een echte dame, in de ruimste zin van het woord. Daarnaast ook erg lief hoor. Maar ik wil niet te veel risico nemen. Als het een hengst is moet hij ook een paar jaar in de opfok kunnen zonder dat ik daarna een wilde mustang heb (met haar moet ik veel bezig zijn).
Is nu 6 of 7 geloof ik.
Nee hoor, heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat ik in hem zelf geen bewegingstopper zie. Maar ik wil wel eens zien hoe het bij de kleinkinderen is (lange termijn denken he
(familie)
waar slaat dat nou weer op..