Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Mag ik vragen of je hem wel een veulenprikje hebt laten geven? Of doe je dat standaard nooit?
Ik dacht dat dit soort dingen vaak voorkwamen als het veulen te weinig of te laat biest heeft binnengehad met antistoffen of als hij geen veulenprikje heeft gehad.

Sjuimpje schreef:Het veulen heeft standaard wèl een veulenprik gehad
Dat krijgen ze bij mij altijd zsm. De merrie is ook netjes volgens schema geënt, ze waren beide goed ontwormt, de navel was al ontsmet toen de achterbenen er nog niet eens uit waren en de da heeft het later ook nog eens gedaan. Ik heb alles gedaan wat ik er aan heb kunnen doen.
De merrie gaat gelukkig heel erg goed, die staat heerlijk met een ruin van Wouter in de wei en paddock en is weer zo goed als de oude.

Sjuimpje schreef:Het veulen heeft standaard wèl een veulenprik gehad
Dat krijgen ze bij mij altijd zsm. De merrie is ook netjes volgens schema geënt, ze waren beide goed ontwormt, de navel was al ontsmet toen de achterbenen er nog niet eens uit waren en de da heeft het later ook nog eens gedaan. Ik heb alles gedaan wat ik er aan heb kunnen doen.
De merrie gaat gelukkig heel erg goed, die staat heerlijk met een ruin van Wouter in de wei en paddock en is weer zo goed als de oude.