arie53 schreef:Voorkomt het ook bloeduitstortingen? Dan zijn Gal en zijn nicht ook in de markt.
Ik ga even "TEMMEN" Arie........... de bewoording NICHT zie ik als kwetsend...
Een officiële waarschuwing is op zijn plaats denk ik.........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:Voorkomt het ook bloeduitstortingen? Dan zijn Gal en zijn nicht ook in de markt.
Een officiële waarschuwing is op zijn plaats denk ik.........

arie53 schreef:Citaat:Misschien is ook een markt voor Sadolin....kun je je paard afperen zonder dat ie in verzet gaat en wat terug doet....sterker nog hij geniet ervan
Voorkomt het ook bloeduitstortingen? Dan zijn Gal en zijn nicht ook in de markt.

Suzanne F. schreef:Trouwens CG, je kan hem ook wat Lidocaine spuiten he?
CGJ12 schreef:De dag......... de dag is het probleem.........
Als die-hard fokker kan ik natuurlijk niks missen in de CK-ring.............
Of gaan we dit jaar de PAVO verrijden als tegelijkertijd in de CK-ring de springpaard-stumperds in de baan rond trachten te draven...........
Da's dan gelijk weer handig om de tijd nuttig te verdrijven in die momenten....
.Sammie schreef:het slaat op het woordje (on)zin
haan schreef:vaak bij minder interessante momenten in de hoofdring loop ik even naar de Pavo ring, maar dat me het nu echt kan boeien nee.
CGJ12 schreef:haan schreef:vaak bij minder interessante momenten in de hoofdring loop ik even naar de Pavo ring, maar dat me het nu echt kan boeien nee.
Het losrijden is vaak interessanter...........
Met mijn huidige (springgefokte) paarden kom ik op voorhand al niet ver.
Zelfs al hebben ze misschien nog wel meer talent. suepergirl schreef:Met mijn huidige (springgefokte) paarden kom ik op voorhand al niet ver.![]()
.
Kon het niet laten
(die ik overigens ook op stal heb staan)