Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Loodjes heb ik al tijden niet meer gezien en RoDaNiAJaMaN () kan zich de eerste jaren beter even storten op haar boeken "Nederlands" alvorens ze haar blik opent richting Mexico of de VS...........
Tyrza schreef:Mja, maar die loodjes waren alleen voor de EEG. Ik weet nog dat we voor het EK in Finland, Engeland, Belgie en Denemarken geen loodjes nodig hadden. In '94 bij het EK in Zwitserland kreeg mijn paard wel loodjes, maar dat was weer net niet nodig in dat jaar.

Tyrza schreef:Ik zal het eens vragen aan Dhr Horsmans hoe het nu allemaal zit.
CGJ12 schreef:
Kenners genoeg in dit forum dacht ik zo............
ceasario schreef:Je hebt er wel een hoge pet van op.

CGJ12 schreef:ceasario schreef:Je hebt er wel een hoge pet van op.
Had jij het hier laatst ook niet over "achterhaalde loodjes"?

Tyrza schreef:Nah... heb het gevraagd. Die loodjes zijn afhankelijk van de regio waar je in zit, de ene doet het wel, de ander niet. Het buitenland geeft er weinig om iig. Sallaint detail was dat ook dhr Horsmans over de EEG begon
Overigens heeft chippen ook weinig zin. Bijna geen enkel ander land heeft er baat bij, behalve NL. Er zijn zelfs afnemers die een paard met een chip kunnen weigeren.
Hij begon trouwens ook over het feit dat een paard voor de US op EVA gecheckt moet worden.

Suzan1 schreef:Je zou nog beter iemand kunnen vragen die constant paarden naar het buitenland verkoopt.