adriana schreef:Ik had hem slimmer willen hebben
Wie niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
adriana schreef:Ik had hem slimmer willen hebben
MissHIS schreef:adriana schreef:Ik had hem slimmer willen hebben
Wie niet![]()
) libke schreef:weet je nog Jenn,die merrie die laatst op Mp te koop stond met Hk ,2ocd-tjes en nog vanalles ...maar waar men heel fier over vertelde dat ze de moeder was van de goedgekeurde EASP -hengst ..(oliebol hij is zo belangrijk dat ik zijn naam ben vergeten)
Petje af voor de gezonde fokkerij in elk geval! Had zeker veel Engelse volbloed in zijn afstamming
. MissHIS schreef:libke schreef:weet je nog Jenn,die merrie die laatst op Mp te koop stond met Hk ,2ocd-tjes en nog vanalles ...maar waar men heel fier over vertelde dat ze de moeder was van de goedgekeurde EASP -hengst ..(oliebol hij is zo belangrijk dat ik zijn naam ben vergeten)
Hmm....ja hoe heette die ezel nog maar?Petje af voor de gezonde fokkerij in elk geval! Had zeker veel Engelse volbloed in zijn afstamming
.
tarmine schreef:
*Mag ik gokken*

adriana schreef:Ik had hem in dit opzicht slimmer willen hebben, aangezien Dr. de Chapeaurouge toch 1 van zijn favorieten is? Of ben ik nu helemaal verkeerd?

[/img]
[/img]
libke schreef:18 jaar zoals For pleasure is mooi geweest maar om ze daarna nog 10jaar in de wei te hebben lopen ..dan vreten ze hun prijzengeld zo weer op
) en ik zou ook niet zo snel een volbloed kiezen voor mijn merries, maar onze 2 beste fokmerries hebben ruim 46 en 47 % volbloed in zich en vooral bij de Belisar komen er keer op keer super veulens uit met een schitterende uitstraling.
CGJ12 schreef:libke schreef:18 jaar zoals For pleasure is mooi geweest maar om ze daarna nog 10jaar in de wei te hebben lopen ..dan vreten ze hun prijzengeld zo weer op
De meesten vreten het prijzengeld op dat ze zelf niet eens gewonnen hebben.
Maar dat geldt natuurlijk niet voor AESP-ers. Die hebben in hun carriere een pensioen opgebouwd waar bijv. een Ruud van Nistelrooy alleen maar van kan dromen............

arie53 schreef:Economisch bezien, moet de ROI binnen redelijke proporties blijven.