Ik trek me er niet zoveel van aan.
Ik heb een vos-merrie, hartstikke lief en leuk dier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gabrycha schreef:Het is iedere keer waarschijnlijk dezelfde auteur die dat soort amateuristische uitspraken doet. Als ik me verveel pluis ik deze krant altijd uit op spelfouten en die zitten er eigenlijk veelste veel in.
Er heeft ook een stukje gestaan laatst over de heer zoer waarin de waarheid weer lekker werd verdraaid en ook het stukje over de rhino uitbraak was niet voorzien van de juiste informatie. Zo stond hierin vermeld dat abortussen alleen bij merries voorkwamen...
Dus we wachten wel weer op het volgende stukje van deze meneer en kunnen we wederom erg hard lachen!
petraaken schreef:Goh, zou ik dan toch nog mijn hengstveulen kwijtraken. Het is een vos met maar 1 wit voetje. Dat blijkt tegenwoordig ook de struikelblok zijn. Ze moeten minimum 2 witte voeten hebben maar het liefst 4.

Franske schreef:Het gaat met name over een VOSMERRIE.
Dus heeft niets met een vosruin, or een bruine merrie van doen.
Qua karakter vaak wat heter, sensibeler en geregeld wat moeilijker.
Veel buitenlanders laten een VOSMERRIE links liggen vanwege het karakter.

Neonlight schreef:Waar wel even rekening mee gehouden moet worden in deze discussie, het is niet de kleur die niet gewild is maar het karakter! En dit is al decennia lang zo.
Hoe Margreth het voorspiegeld, zo gaat het echt niet.