Veiling Keizershoeve paarden online!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horseNL00

Re: Veiling Keizershoeve paarden online!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:23

banketstaaf.... mooi is dat zeg, ik mag geen vieze woordjes gebruiken.... haha!

lutje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:20

he ff een vraagje ???
en een opmerking!!!!

wie reed troy en tamarinde was dat niels bax nog ????
maarre 20000 voor tamarinde is niet veel heb zelf gewerkt daar waar tamarinde heel lang gestald heeft gestaan en zo erge luchtzuiger is ze niet ze heeft een band om maar als we de band per ongeluk een keer vergaten deed ze helemaal niets z is echt een schatje maar zeer mmoeilijk !!!!!!!! maarre was meer dat ze het ene keer gedaan heeft dat ze de band omheeft!
maar weet iemand waaar ze heen is !

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:04

troy is niet geveild of onder de man getoond. Tamarinde werd ook niet onder de man gereden. ik weet overigens niet waar ze heen is.

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:40

Tamarinde stond daar in de stal met band om volop te luchtzuigen hoor.
Ze schijnt niet zo fijn te rijden te zijn en 20.000 euro +25 % veilingkosten is een heleboel geld voor een paard wat ook nog eens niet gekeurd is .Ze hebben haar dan ook niet voor niets aan de hand voor gebracht.

lutje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 15:24

nee ik weet hte is een vreselijk zenuwachtige merrie maar op haar oude vaste stal kon je haar hele dagen zonder band om zetten en er gebeurde niets maar ze is vreselijk zenuwachtig en vreselijk moeilijk te rijden ja maar heb je wel eens goed gekeken naar hoe ze loopt als je het over goed bewegen hebt kan zij het ik heb haar zo vaak moeten longeren en dan als die merrie rustig ontspannen loopt kan je de hele dag doorgaan mar wat zeg jij was livin easy 150000 euro waard dat paard is zeker ook niet makkelijk als je iets teveel van hem vroeg aan de teugel bijvoorbeeld al ontplofte die hij heeft er ook ff gestaan patty kon niet zo goed met hem overweg maar dan was tammie 1000 keer beter en ze is verder in de omgang vreselijk lief een beetje zenuwachtig onder de man ziet en hoort dan alles
doeidoei

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:33

Aan bovenstaand verhaal is echt geen touw vast knopen.

Zou je misschien leestekens (punten, komma´s) en hoofdletters willen gebruiken??

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:08

Suzanne F. schreef:

Zou je misschien leestekens (punten, komma´s) en hoofdletters willen gebruiken??

Dit is inderdaad méér dan triest..........

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:13

CGJ12 schreef:
Suzanne F. schreef:

Dit is inderdaad méér dan triest..........

Drugs in combinatie met forumbezoek werkt niet.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:14

Zal ik eens proberen om het te vertalen?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:18

Doe eens een poging.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:20

Okeej..
Even wachten dan

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:23

lutje85 schreef:
nee ik weet hte is een vreselijk zenuwachtige merrie maar op haar oude vaste stal kon je haar hele dagen zonder band om zetten en er gebeurde niets maar ze is vreselijk zenuwachtig en vreselijk moeilijk te rijden ja maar heb je wel eens goed gekeken naar hoe ze loopt als je het over goed bewegen hebt kan zij het ik heb haar zo vaak moeten longeren en dan als die merrie rustig ontspannen loopt kan je de hele dag doorgaan mar wat zeg jij was livin easy 150000 euro waard dat paard is zeker ook niet makkelijk als je iets teveel van hem vroeg aan de teugel bijvoorbeeld al ontplofte die hij heeft er ook ff gestaan patty kon niet zo goed met hem overweg maar dan was tammie 1000 keer beter en ze is verder in de omgang vreselijk lief een beetje zenuwachtig onder de man ziet en hoort dan alles
doeidoei

Nee ik weet het, het is een vreselijke zenuwachtige merrie. Maar op jaar oude vaste tal kon je haar hele dagen zonder band zetten, en er gebeurde niets. Maar ze is vreselijk zenuwachtig en moeilijk te rijden. Als je het hebt over goed bewegen kan zij het, ik heb haar zo vaak moeten longeren, en dan als die merrie rustig ontspannen liep, kon dat de hele dag doorgaan. Maar was jij zegt was Livin Easy, 1500000 euro waard. Dat paard is zeker ook niet makkelijk. Als je iets teveel van hem vroeg, aan de teugel bijvoorbeeld, dan ontplofte hij al. Die heeft er ook even gestaan. Maar Patty kon niet zo goed met hem overweg. Maar dan was tammie 1000 keer beter. En ze is verder vreselijk lief in de omgang, alleen een beetje zenuwachtig. Onder de man ziet en hoort ze alles.
Doei doei.

Zo.... Het lijkt er al wat meer op..
En nee, ik verveel me niet hoor...
Laatst bijgewerkt door Hilde_ op 09-09-05 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:25

How.. Kan dit bericht niet meer verwijderen.. Er ging even wat fout..
Laatst bijgewerkt door Hilde_ op 09-09-05 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:26

goedso hilde