Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb nummer 64. Zal nog wel proberen iemand te pakken te krijgen, maar weet niet of dat nog gaat lukken

jimmy schreef:ik heb even op een rijtje gezet,wie er zijn morgen en met welke nummers,dus als je nr er nog niet bij staat,laat het weten dan kunnen we misschien echt even bokt meeten,en gelijk elkaars paarden bewonderen en aanmoedigen
Gomir nr 64(afgemeld)althans hard aan het proberen![]()
![]()
Merilyn nr 072,103
Ponymens nr 005,0035,0043,0048
Dirk? nr 3
Soraya92
Marjolein88
Unamie nr 87(afgemeld)
Jimmy nr 88
*jolanda* ?
Fresco nr 0032,0039,108
en ilonab
vlinder nr 96
ik weet of ie helemaal klopt?
. 
). Donkerbruine merrie van 7 jaar, de eigenaar had het erover dat ze ingedeeld was bij de D-ponies. Heb haar even opgemeten en ze is 1.51cm met 1cm er al af voor de ijzers, dus een E-tje lijkt mij. Ik ben benieuwd vind het een aansprekende pony maar ze wordt momenteel niet echt soepel gereden om het zo maar te zeggen dus dat kan zijn nadeel hebben in de beweging.
unamie schreef:
DendroFleur schreef:Ik heb net doorgekregen dat beide veulens van mijn vriendin een eerste premie hebben gehaald in Assendelft. Mogen dus beide naar Ermelo en een is ook veulenkampioen geworden.
Het is een veulen van Kasparow en een van ???? (schimmeltje waar Chantal Mechelenbrink mee reed.) Kom er nog wel op, waarschijnlijk als ik net ben uitgelogd.
LOBEKE, hoe kan ik dat nou vergeten!!! 

DendroFleur schreef:DendroFleur schreef:Ik heb net doorgekregen dat beide veulens van mijn vriendin een eerste premie hebben gehaald in Assendelft. Mogen dus beide naar Ermelo en een is ook veulenkampioen geworden.
Het is een veulen van Kasparow en een van ???? (schimmeltje waar Chantal Mechelenbrink mee reed.) Kom er nog wel op, waarschijnlijk als ik net ben uitgelogd.
![]()
LOBEKE, hoe kan ik dat nou vergeten!!!