Royal Dance en Wallstreet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Re: Royal Dance en Wallstreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 22:30

Babs schreef:
Saartje....hier de foto:

Afbeelding

Ze zag iets spannends in de verte....vraag me niet wat. Dit is van afgelopen zondag. Het rijden gaat super. Ze heeft vooral een heel fijne galop.

Op de foto staan wat vage vlekjes op haar buik, maar dat zijn dus vage vlekjes op m´n fototoestel....(keertje schoonmaken misschien, haha).

Ze is nu ongeveer 1.67 m!

Hoi Babs,

Nou ja, het is echt precies Unique; zelfs het achtervoetje is bijna hetzelfde (alleen zit dat bij Unique volgens mij linksachter). Royal Dance levert echt klonen af geloof ik. Unique heeft soms nog wat moeite met de rechtergalop, maar links gaat het heel lekker. Ze is duidelijk nog aan het leren, maar die buiging in het nekkie zit er van nature in volgens mij. Het lijkt me leuk om deze beide dames een beetje te blijven volgen in hun ontwikkeling !

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:20

Gaaaaaf Babs!! je hebt helemaal gelijk Haha! Super mooie nek en verder ook heel gaaf Haha!

@ Netje: Maaam wanneer kijk je nou eens goed, het zit ook rechtsachter Haha!

Lijkt me zeker heel leuk om ze te blijven vergelijken met elkaar! Goed idee of niet?

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:39

Oja de foto's: het zijn er maar een paar hoor van de 130/140 die er gemaakt zijn Haha! :

een van de eerste keren springen:
Afbeelding

fotoshoot (allebei):
Afbeelding

Afbeelding

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:22

Hier een foto van mijn royal dance. Niet echt een mooie, maar wel de meest recente foto die ik heb... Haha! Moet binnenkort echt eens nieuwe gaan maken.

Afbeelding

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:24

Ow mooi!!! Hoe hoog rij je met hem??? Haha! Enne... de 2e met een ander kleurtje dan vos!!! Haha! Maar toch wel weer een klein randje wit om z'n voet rechtsachter?? Haha! Gaaf!

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:28

Heb nog een foto:
Afbeelding

Ze is trouwens helemaal bruin, zonder aftekeningen. Haha!
Ik rijd nu L1 met haar, heb in 8 wedstrijden 14 wp in de B gehaald en nu heb ik na 3 maanden L1 (weet nie precies hoe vaak ik gestart heb) al weer 7 wp, dus het gaat erg lekker. Haha!

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:38

Ook een erg mooi paardje. Hoe oud is ze? Ik herken er toch echt wel weer de bouw in van alle andere Royal Dancers. Zelfde nekkie, zelfde hoofd, alleen het kleurtje is anders (maar wel érg mooi).

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:39

Oja, die is duidelijker Haha! Ow, zonder aftekeningen, sorry ik dacht het.

Dat met die winstpunten doe je goed!! Haha! Ga zo door Haha!

Hoe oud is ze??

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:46

Ze wordt dit jaar 5 en is nu een jaar onder het zadel. Van de zomer gaat ze lekker een paar maanden de wei op om vakantie te houden en daarna ga ik in het L2 beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:48

Ik heb nog wel een mooie Royal Dance te koop voor de liefhebbers Haha!

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:02

Saartje, die 2e foto....lijkt wel een kopie van Iza. Wat gaaf! We gaan ze zeker volgen de dames. Maar springen waag ik me nog niet aan, we hebben nu al wel een balkje gestapt....heel stoer, haha. En vandaag voor de 2e keer buiten gereden, lekker in de zon.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:02

Ja ze lijken echt heel erg op elkaar Haha! Dat springen had ze al meerdere malen vrij gedaan en aangezien ze met een hele club gingen springen kon ik er moeilijk omheen Haha! Dus erover heen. Nou... Geweldig! Ze deed meteen wat ik vroeg al moet ze wel nog leren wanneer ze moet afzetten want ze gooit er daardoor een hoop af... Dat volgen lijkt me heel leuk, kijken of ze een beetje dezelfde richting uit gaan Haha!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:46

Hoe oud was Iza nu ook alweer? En hoe gaat het met rijden?? Haha!

Hoe is het met het veulen Mansolein?? Nog nieuwe foto's??

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:47

ja, ik zal vandaag of morgen nieuwe plaatsen!

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:12

Saartje_kip schreef:
Hoe oud was Iza nu ook alweer? En hoe gaat het met rijden?? Haha!

Hoe is het met het veulen Mansolein?? Nog nieuwe foto's??

Iza is nu 3 (heet eigenlijk V. Evita´s Eliza E.) en het rijden gaat super. Mooi rustig aan opbouwen, ze wil zo graag werken dat je af en toe moet oppassen niet te veel te vragen. Ze heeft nu weer lekker 2 dagen vrij, heerlijk op de wei in het zonnetje en maandag gaat Judith haar weer aan het werk zetten. Dan ga ik er zelf woensdag weer op. Half juli gaat ze weer mee naar huis.

Ja, foto´s Mansolein!!!!!!!!!!

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:47

Wat een lekker dier Mansolein! Gingen ze in de bosjes verkoeling zoeken....slim!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:50

ja, ik had ze net op een ander land gezet zodat ze het bos in konden het was hier vandaag 37 graden dus schaduw is dan een must!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:59

Inderdaad super slim!!

Fijn dat het zo goed gaat met het rijden Babs!! Dat werken, dat heeft Unique ook!!

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:12

Mansolein: wat is het toch een knapperd leuk voorbeen die 1e foto!

Tot nu toe zijn alle royal dance nakomelingen die ik hier heb gezien echt wel hele mooie paarden, en super fijn dat ze allemaal zo fijn te bewerken zijn, ik kan niet wachten tot ik met Aquila kan beginnen duurt nog zooo lang.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:42

ja, hij heeft zeker een spectaculair voorbeengebruik! Echt een plaatje van een veulen. We zijn zo blij met hem!

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 10:26

Mansolein schreef:
ja, ik had ze net op een ander land gezet zodat ze het bos in konden het was hier vandaag 37 graden dus schaduw is dan een must!

Lekker dat je die mogelijkheid hebt. Hier was het gisteren 32 graden en Unique staat in de wei zonder beschutting. Maar in haar box wil ze niet staan, want dan wordt madam zenuwachtig omdat ze bij haar vriendje (en weidemaatje) weg is. Best een probleem. We zorgen er maar voor dat er aldoor voldoende water is en we sponzen haar lekker af (vindt ze geen succes, heeft al bijna een halstertouw gekost) Afspuiten is helemaal geen optie, want dan wordt ze helemaal dol. Nou ja, zoveel van dit soort dagen hebben we hier niet en we laten haar, behalve wat longeren en even lekker losgooien, verder met rust: veel te warm !

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:07

Ja inderdaad! Gelukkig gaat het nog wel alleen op stal als er geen paarden staan... maar als er paarden staan die weggaan en zij moet op stal staan... DRAMA! Het afsponzen, daarbij trok ze haar hele rug helemaal weg eerst, dat doet ze gelukkig niet meer maar als ze buiten staat met dat afsponzen wat ze toch nog wel als gevaar ziet Clown dan hangt ze ineens helemaal in dat touw.... het touw was op dat moment een kwart van de dikte dat het normaal is!! Clown Clown Dus nu staat ze los, met het touw door een ring... Ze vind het wel steeds lekkerder worden gelukkig Cool

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:16

Owja... Gisteravond laat werd mevrouw nog gelongeerd vanwege de hitte... Toen zat haar teugel zo om haar nek en dan gedraaid zodat het niet in de wegzit weet je wel??? En toen kwamen er 3 dronken jongens langs op 1 fiets en die begonnen tegen der te schreeuwen waardoor ze schrok en haar kop omhoog deed... toen brak der teugel Verdrietig Maar dat zou niet moeten mogen vind ik hoor! Daarom is mijn moeder nu naar de winkel...

Maar ze is verder heel lief hoor Haha! Clown

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 20:39

Nou, ze was eerst bang van het afsponzen geloof ik Clown We hebben geoefend, jaja! En nou kan ik zo een bak water over der heen gooien zonder dat ze iets doet Haha! En het rijden ging zzzuper Haha! Ben trots op haar Bloos Haha!

Nieuwe foto's!!! Vork