EmEm schreef:Je hebt wel een paar beste uitgekozen Art_Uma. Allebei fijne beesten.
Die Whisky komt uit de volle zus van de dekhengst Gregor.
Dan had je het ook gehad.
de rest is geschikt als maatje in het bos.
Oc was ook geen probleem Ra.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
EmEm schreef:Je hebt wel een paar beste uitgekozen Art_Uma. Allebei fijne beesten.

Sjappie schreef:Op de KSS moeten mensen bij goedkeuring van hun gekochte hengst nog 50.000 euri dokken, deze prijs voor Junior vind ik dan ook niet zo heel gek gekozen...
ceasario schreef:EmEm schreef:Je hebt wel een paar beste uitgekozen Art_Uma. Allebei fijne beesten.
Dan had je het ook gehad.
de rest is geschikt als maatje in het bos.
Oc was ook geen probleem Ra.
ceasario schreef:Jan_VT schreef:Ben wel eens benieuwd. Kan er dit jaar niet bij zijn... Dus de portefeuille blijft dit jaar dan ook dicht
Je kunt morgen nog langs gaan, er zijn er een aantal niet verkocht.
en prachtige actiefoto's

Liezel1 schreef:Ik hoop maar junior ook bij zo iemand terecht komt..
Aimee schreef:Wat vonden jullie van Vanatiek (Welt hit II x Junior) en Utopiek (Jazz x Variant)?
Aimee schreef:Liezel1 schreef:Ik hoop maar junior ook bij zo iemand terecht komt..
Zo iemand is er wel hoor, die tenminste de moeite wil doen om er nog wat van te maken, maar die heeft de centen niet.....![]()
Mocht ik een of andere loterij winnen, mag hij lekker hier komen staan.
Vind het echt maar sneu dat gehannes met zo'n paard. Hij is en blijft voor mij gewoon echt een topper. Hij kan zo goed bewegen, en heeft echt ontzettend veel uitstraling.Liezel1 schreef:ik vind het zo eeuwig zonde.. Het is echt een prachtig paard (in mijn ogen dan..) en nu raken ze hem aan de straatstenen niet kwijt.. Het enige wat ik voor dit paard hoop is dat hij ergens terecht komt waar ze goed met hem om kunnen gaan.. Ik heb al meedere malen gehoord van mensen met junior nakomelingen "ja, ze hebben karakter, maar als je dat naar je hand weet te zetten en er mee om kunt gaan, heb je er een super paard aan.."
Ik hoop maar junior ook bij zo iemand terecht komt..