arie53 schreef:Dat is nog reden om een jonge hengst op te knuppen als een zaar gestrafte gevangene.
overdrijven is ook een vak hoor Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:Dat is nog reden om een jonge hengst op te knuppen als een zaar gestrafte gevangene.
overdrijven is ook een vak hoor Zep schreef:arie53 schreef:Dat is nog reden om een jonge hengst op te knuppen als een zaar gestrafte gevangene.
overdrijven is ook een vak hoor
arie53 schreef:Dat vraagt denkvermogen en daar vertilt een deel van dit clubje zich niet aan.
arie53 schreef:Zou het niet beter zijn om hengsten te fokken die zich onder alle omstandigheden als een normaal bruik-en werkbaar laten behandelen?
CGJ12 schreef:Heeft er al iemand over nagedacht waar de amzone de teugel anders aan had moeten vastknopen dan zo laag bij de singel?
Zo'n westernknop zit er niet op het zadel......
casirask schreef:Je mag als ruiter/amazone hopen dat je maar een heel klein stukje in de buurt mag komen, van wat voor gevoel die jongens voor paarden hebben. Ik was wel benieuwd of de TS er een antwoord op had.
ceasario schreef:Ach, je moet het maar zo zien:
Het is in dit topic net een "discussie" tussen de supportersclub van Feyenoord en Ajax. Met ADO op de achtergrond
ceasario schreef:Iedereen kent inmiddels deze stal.
De stal waarbij hun ruiters regelmatig in de belangstelling staan,al is het maar omdat de een zijn nek breekt of een dubbele beenbreuk oploopt. Of met zijn paard tijdens het springen bij de landing over de kop gaat.
MissSisa schreef:Aangezien wat er op het voorterrein was gebeurt was dit een duidelijk voorbeeld van: zo bang zijn voor het hout dat het beestje vergat te landen...........
MissSisa schreef:Aangezien wat er op het voorterrein was gebeurt was dit een duidelijk voorbeeld van: zo bang zijn voor het hout dat het beestje vergat te landen...........
Wat ze met die beesten doen moeten ze zelf weten, maar sommige dingen kunnen best anders.
sarabande schreef:casirask schreef:Je mag als ruiter/amazone hopen dat je maar een heel klein stukje in de buurt mag komen, van wat voor gevoel die jongens voor paarden hebben. Ik was wel benieuwd of de TS er een antwoord op had.ceasario schreef:Ach, je moet het maar zo zien:
Het is in dit topic net een "discussie" tussen de supportersclub van Feyenoord en Ajax. Met ADO op de achtergrond
Casirask, ik vrees dat je lang op een duidelijk antwoord kan wachten.
Het is in dit topic net een "discussie" tussen de supportersclub van Feyenoord en Ajax. Met ADO op de achtergrond.

faye schreef:Wat een topic!![]()
Uiteindelijk komt het hier op neer dat er twee soorten mensen rondlopen in de paardenwereld.
Degenen die van paarden houden
en
degenen die van geld, veel geld houden.
En geld maakt blijkbaar veel goed

Sjuimpje schreef:Dat doet GJ beter CGJ
Maar het idee erachter is goed
Het is in dit topic net een "discussie" tussen de supportersclub van Feyenoord en Ajax. Met ADO op de achtergrond.
) CGJ12 schreef:Toch begrijp ik al die opwinding over die foto niet hoor.........
Sjoert schreef:CGJ12 schreef:Toch begrijp ik al die opwinding over die foto niet hoor.........
Hey, we gaan ineens fotosoepen!